Duzina de cuvinte

Colindand pe /ape/, ba/soare/, ba noapte, rime cu „dichis”, pe blog am transmis.C-am zis , nu-i avere sa tin sub /tacere/ si ma simt /tentat/, sa-mi zic..”talentat” (de pescar e vorba , mi se-acreste ciorba)..Si-am scris printre randuri, ale mele /ganduri/. Wilson a-ntarit (chiar daca soptit) si nu-i ramolit, e carmaci vestit.Pentru /inceput/ , zic ca n-as fi slut ( rimeaza si mai scapai d-un /cuvant/, nu da altceva) is pescar /inalt/, nu cat un /smochin/ ca ar fi un chin, beau cafea-n ibric, n-o fac la /nisip/. Ce sa va mai spun,/aripi/ vreau sa-mi pun si sa fac o halta cu /undita/-n balta.
………………………………………………………………………………………………
Ca tot nu trage pa balti, ce ma gandii io …Ia sa cumpar da la Metro un crap da doua chile si sa-l folosesc in caz da avarie.Nu-mi trebe, dacat cada den baie, o undita si cateva botzuri da mamaliga.Sa vezi driluri, nene, curbe-n ac da par si nici nu-l scap in ragalii.Da dis da dimineata, cand trage el mai abitir, inainte da partida , ii fac si lui toaleta cu tat dichisu’..Il spal cu sapun , ii dau cu antiperspirant la branhii, iar dac i-a crescut musteata pa oala, i-o potrivesc la nivelu buzelor, ca-i mai sic asa, stiu io.Putem si-o baie-mpreuna , la o adeca, ca-i mascul si cuminte , da mi-e teama sa nu ma ia da rama, reacu’…
Timonieru Wilson va ofera flori…si-un zambet scheletic.. :))

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Duzina de cuvinte

  1. scorpio72 zice:

    :)) sa dea dreacu de n-am crezut ca citesc balada Miorita…:))
    Da tu Vv-ule..ceri bilete la teatru sau la meci?:))

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-De-a pescuitul.. « Cataratorii

  3. psipsina zice:

    duzinica mea vine mai târziu… dar mulțam lu wilson dă flori. spor la pescuitu dă avarie… 😆

  4. Pingback: Prizonieri (al şaisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  5. BlueRiver zice:

    Ia sa ma duc sa cumpar si eu niste peste… daca oi mai gasi la ora asta 🙂

  6. Pingback: duzina de cuvinte- început de vară « psipsina

  7. Mircea C zice:

    Virusache, bag sama ca Mardale ala al tau o prins pestisoru` da aur, care e cam nervos ca s-o lasat prins, fiind si el in criza !
    Cred ca bilete la meci nu mai cumperi, din pacate Craiova Maxima o ajuns „mititica ” si joaca la matineu !

  8. papagigli zice:

    virusache
    am incercat bai si eu figura asta in cada din baie, da’ al dracu fileu, n-a vrut sa-noate nici prasit 😆

  9. Iată ce mi-a explicat
    Peştişorul fermecat :
    Nu mai vrea să dea nimic
    Si nu fiindc-ar fi calic
    Dar acum e în vacanţă
    Şi iubeşte o sabiţă
    Care-i cere şi pe dracul
    De s-a speriat tot lacul !

Lasă un răspuns

