Nu ma-ntereseaza…

Cica se scumpi si zacaru…Cod rosu la scumpiri, asa zic astia..Pe mine nu ma sperie, sunt nesupus.Ca am vorbit cu acidudezoxiribonucleic personal si asa mi-a zis.Si-asa , am doua cutii cu-ndulcitor, 650 tablete.Are zaharina , ciclamat si agent da afanare.Si se pastreaza la loc uscat.La o oala da cafea , pui 3 buc. si la prajituri facute-n casa , cat cuprinde.Sa las zacaru…Institutu meu interior da statistica imi spune in altufel, haina face pa om.Si-mi asum raspunderile, ca stiti d-voastra cine..Ca-ncepura reducerile cu oferte.Gasii ceva enteresant si as dori eventuale sfaturi.M-am stabilit la o tinuta da vara (pentru ocazii, sa zic si pentru cunoscatori) cu aerisire in zona intima

Si ceva asortat pa cap, ca asa cer protocoalele

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Nu ma-ntereseaza…

  1. Mircea C zice:

    Virusache, nu fi egoist, pe altii ii intereseaza ! E drept ca nici eu nu folosesc zahar ca am destul, dar nici indulcitorii nu sint prea buni ca ” e chimici”! Mai bine bea cafeaua asa cum e de la mama ei, adica amara, sau renunta la ea ca sa nu ai mai tirziu probleme cu „pitpalacul”!
    Cu privire la tinuta, cred ca e buna alegerea aia cu fustita dar sa inlocuiesti cravata cu o fundita si sa porti chilotei „tanga” ! Aia de pe cap n-o fi prea grea ? Ai grija de git !

  2. shogunu' zice:

    Io nu-s de acord cu nenea Mircea. Cafeaua-i bună dulce, că-i viaţa destul de amară.
    De ţinută ce să zic… Ia du-te la baltă cu fustă, să mai rămîi şi peste noapte şi să vezi ce le place la ţînţari! Fesu-i bun!!! Ţine la ploaie, numa’ să te ţii de băţ cu soarele în fată, să nu-i pice cumva umbra pe baltă, că PA peşt!
    Hai banzai!

  3. Cârcotaşu zice:

    Acu’, dacă-i să ne lăudăm, am şi io zahăr de pot să dau din el. Acu’ zahăru’ ăla-i natural da-i rău al dracu’, aşa că mai bine c-o pastilă (chimică) în cafea. Aia cu renunţatu’ la cafea ( 😯 ) e de-a dreptu’ demenţială. Ce-a mai scornit şi lumea asta dom’le, te doare flocii. Că dacă-i p-aia cu pitpalacu’, ăsta-i sado-masochism. Când am întrebat doctoru’ dacă pot bea cafea, ăla a ridicat din umeri şi dac-am insistat, m-a pus să-i explic io de ce cred că mi-ar face rău.

  4. BlueRiver zice:

    N-am sa renunt la cafeaua mea tare si dulce… mai bine ma apuc sa cultiv sfecla 😉
    In privinta tinutei, cred ca vrei sa ti se falfaie… am descoperit avantajele fustei sau rochiei, zilele astea, mai ales cand mergi la toilete =))

  5. scorpio72 zice:

    Pfoaiii,deci daca nu iti cumperi prima tinuta,nu mai esti Vv..:))
    Mai ales ca are si ciucurel…hmm,auzi? da tu nu ai ciucurel? :))

  6. Cârcotaşu zice:

    Degeaba vrei acuma tu să-ţi faci
    Convecţie naturală, când te-mbraci,
    Mai bine, dacă vrei să fii dibaci,
    Pune-ţi ventilatoru’ între craci!

  7. Alex zice:

    Ha, ha, ce idei vestimentare grozave! Ar fi bună fustanela, dar la ce ţânţari sunt pe seară…nu ştiu dacă ar merge ideea. Dar ziua, da!
    La faza cu ventilatorul, mi-am amintit când a venit frate-miu acasă cu o şapcă ce avea în cozoroc un mic ventilator! Ce tare mi-a plăcut ideea, dar…m-am trezit cu nişte ochi roşii de la „corent”! 😀

Lasă un răspuns

