Cicalachiceaua

Chiar de-oi fi io natarau,
Curge banu’, cacalau…
O duc bine,da belea,
Cica laca cichi cea…

Vremea trece,vremea vine,
Bag in ele ,cat o tine,
Sug mierea de la canea,
Cica laca cichi cea…

Imi traiesc viata in roz,
Ca soarecu’ de siloz..
Totu-i ca o acadea,
Cica laca cichi cea…

Stau cu duda-n sus la soare,
Pe la dos adie-o boare…
De ce m-as mai strofoca,
Cica laca cichi cea…

Sar prostii si dau cu banu
De-mi fac plinu pe tot anu..
Un album mai scot ,ceva
Cica lachiceaua mea

E lumea manelelor,
Cicacichicelelor…
Asa ca,ce duda mea,
Cica laca cichi cea…

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Cicalachiceaua

  1. Mircea C zice:

    Virusache, sper sa nu te supaeri , da n-am putut asculta maneaua pina la capat ! Le detest ! Ii bag in „cicalachiceaua” masii pe toti in frunte cu manelistul sef !

  2. Nici io..Dac mai imi zice cineva ca n-a rezistat pan la cap..sterg postu’… :)) Nu te supera ca atunci se duce si-al tau comentariu’…N-as fi scris(da-i-as pin targu cucului) da am avut cantata azi-noapte la neste vecini da dincolo de bloc…Scurtcircuita -le-as combinele, sa le scurcircuitez…Culmea, am ascultat cicalachiceaua de n ori, far de vrere

    • Mircea C zice:

      Lasa Virusache, nu sterge postu` ca-pacat , e deosebit ! Ma refeream doar la manea ! Promit sa o ascult in totalitate !

  3. Georgiana zice:

    daca nu puneai iutubu, n-avea niciun farmec! aleuuuuuuu! de ce? de ce mi-ai facut asta???

  4. shogunu' zice:

    Auzi, bre Virusache-san… Tu, manele rock, ai???
    Că dacă nu…, vorba lu’ nenea Mircea…. Tot acolo-i bag şi io!!! Adică în nişte p**de de nişte mămici. (cu „z” înainte de „de” şi cu „i” imediat după „p” ) No, bine-i ????
    Banzai!

  5. shogunu' zice:

    Off-topic
    Virusache-san, vreau pentru ca să-ţi zic, că azi m-o băgat unu’ (puştan) în boală! „Muscărea” într-un căcat de baltă… L-am trimis la „sursă”, unde nişte cleni mai lungi decît palmea mea îşi bat joc de toată lumea, parcă ştiind că nu-i voie de pescuit în zonă (lacul Dumbrava…
    Io unu’ nu ştiu muscări, da’ băţul aluia… Fir textil, muscă… MOOOOOR!!!
    Banzai!

    • La muscarit nu ma pricep..Mi-am luat o lanseta echipata pentru pescuit la pluta(shefield) Vreau sa-i fac safteaua, cand s-or potolii apele si ploile…Clean n-am mai prins de mult.. :))

  6. Georgiana zice:

    ai un mesaj la mine pe blog 😀
    mulţumesc mult ! urmează să dau berea cândva!

  7. julia zice:

    Draga nene virus, eu nici macar nu deschid iutubu cu asa ceva…..cu regrete dar mai degraba ma duc la frecat bude, decit sa ascult ce zbiara tigani fara talent. Mi-e o scirba infinita la fel ca la rap-ul negrilor de pe aici! Asta este o bataie de joc de nedescris si flegme in fata celor care le asculta si ii imbogatesc pe pseudo-artisti. 😦

    Sincer, imi pierd pina si umorul in fata astora, pentru ca muzica pentru mine este unul din lcururile care fac viata sa merite sa fie traita. Si ei o macelaresc! Brrrr………..

Lasă un răspuns

