Ruga

De un timp , incoace,
Pe balti, e doar pace….
Nu tu trasatura, pesti io prind den lula.
Mi sa sterpezeste, de asta poveste.

Unde-i caraselu’, ca sa-i facem felu’,
Nici crapu’ n-apare, dupa cat se pare…
Da un hint , mah Doamne, nu ma tine-n ceata
Fa din nou ca mintea-mi , sa nu fie creata…

Ca de cand lipsesc, simt ca m-ofilesc
Genele, de plans, mi se umezesc…
Nu am somn, n-am stare, sunt in disperare
Fie-ti mila, Doamne, da-mi o dezlegare…

Ma gandeam sa cat, pe raft , alifie
Un sa dau cu dansa, ar fi o prostie…
Ce sa fac, barboase, linistea-i prea mare
Nu mai am astampar, pofta de mancare..

Ma usuc ca paiu’, nici sa beau nu-mi vine
Cand intru pe Net, da sfarseala-n mine…
Nu mai vad pe nimeni, n-am nici puterinta
De mai tine-asa, ma ai pe constiinta..

Inspre balti si rauri, gandu-mi se abate
Dezleaga misteru’, fa ceva, se poate…
Curma-mi suferinta, ca ma prapadesc
Zile trec, se duc, simt ca ma dilesc…

C-am plecat la balta, doar sa tundem oaia
Si-am facut pa reacu, ca ne-a prins iar ploaia…
Uzi pana la oaie, leapsa printre zoaie
Aratam ca reacu, trei rahati in ploaie…

Da-i fax lu’ Ilie, sa inchida vana,
Altufel, barboase, a-ntarcat balana…
Ca i s-a pus pata, asta-i al lui tel,
Zilnic pa cer noru, te-m-as io in el…

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Ruga

  1. Mircea C zice:

    Bre Virusache, sa stii ca te compatimesc ! Dar oare unde or fi pestii aia, or fi emigrat si ei din cauza crizei? Lasa ca acum am depasit ( pentru a cita oara ?) criza si poate se vor intoarce ! Sau, mai stii, poate i-or fi braconat bulgarocii !

  2. Cârcotaşu zice:

    Nu te agita bey, Sache,
    Să nu se deoache!
    Mi-a transmis Bărbosu’,
    De te-o ţine osu’,
    Că-ţi dă dezlegare,
    Că prea mult te doare,
    Să prinzi peşte… gârlă,
    Numa’ cocomârlă!
    Fără comentariu,
    Numai din acvariu! 😯

  3. Cârcotaşu zice:

    Bre Sache,
    Nu fi dilimache,
    N-ai reţinut condiţu’,
    Că ţi s-a sculat ambiţu’:
    De nu-ţi place cocomârla,
    Cică n-ai să mai vezi gârla,
    Ştiu că pare arbitrariu,
    Da’ revino la acvariu!

Lasă un răspuns

