Ilie, mai las-o…

Sunt convins ca multi din cei care scriu pe bloguri iubesc muzica.Asta e o certitudine,mai ales ca o parte din ei si-au exprimat deja afinitatile pentru un gen sau altul.Si io am fost de nenumarate ori incantat de preferintele lor muzicale,ascultand cu placere piesele alese…In plus,io ,aseara,m-am delectat cu ceva nemaintalnit pana acu’,fiind vrajit de un amalgam al decibelior,mai rar reunit,cu adanci radacini in muzica psihedelica,daca vreti.Dirijoru’ a fost mult doritul si mult asteptatul Sf.Ilie,iar orchestratia a fost realizata cu multa virtuozitate de ..alarmele masinilor din parcari si da Arvinte,Eusebio si Stufoasa, cainii care se ocupa de managementu blocurilor vecine..Adica,la fiecare bubuitura(au fost o gramada,Ilie facand scurta la mana ,dand din bagheta)trimisa din inaltul ceresc „instrumentistii”,comasati in habitaclurile masinilor parcate si pa langa tomberoane, au intrat in rezonanta si mi-au „incantat” urechile cu cele mai aprige acorduri,ce puteau sa-l puna in umbra ,atat pe Jean Michel Jarre,cat si pe J.Raducanu,deopotriva.Astept cu infrigurare urmatoru’ recital,mai ales ca Ilie e darnic zilele astea, intarea e gratuita (moca) iar pavilioanele mele abia asteapta,s-au tabacit deja..As vrea o „tocata” daca se poate,sfinte!Si ,culmea, n-am putut sa-l testez nici pa timonieru Wilson, dacat in sufragerie..Tot den cauza lu Ilie…ps/Azi plec la Dunareni..Fir intins si ploaie mai putina.. :))

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Ilie, mai las-o…

  1. Mircea C zice:

    Trimite-l si pe la palatul lu` Chiombila sa mai exerseze si pe acolo, poate-i scapa vreo doua pa chelie si scapam dracului de el !
    Te duci cu catapulta sau cu ceasu si bita ?

  2. papagigli zice:

    virusache
    Idea cu pescuitul in sufragerie mi se pare geniala. Fiu-meu va fi responsabil cu agatarea pestilor in ac. Simt ca va fi o prada bogata 😆

  3. Alex zice:

    Dom’le, şi pă la noi a fost un „concert” pe cinste! Sf. Ilie ăsta e mare dirijor! Dă multe concerte deodată. Am scos capul pe fereastra de la bucătărie şi parcă mi-a vărsat cineva o găleată cu apă în cap! Cred că dacă scoteam şi undiţa…prindeam sigur ceva! Poate…vreo cioară udă, aruncată de vântul puternic! 😀
    Mi-a plăcut să reascult pe J.M.Jarre! Ce-l mai ascultam pe vremuri….

  4. BlueRiver zice:

    Noi am avut parte de concertul lu’ Ilie, cu „lasere”… ia asculta aici cu ochii inchisi si inchipuieste-ti ce vrei tu 😉

  5. julia zice:

    culmea ingineriei:

  6. shogunu' zice:

    Ăsta nu-i zdravăn! 😀 Şi-o pus barca-n sufragerie, cu „schiletu’ ” la cîrmă! 😀
    Fir întis coane!
    Banzai!

  7. Pingback: A început faza finală a purificarii populaţieie României, marca Băsescu. « Popateapa's Blog

  8. Pingback: A început faza finală a purificarii populaţieie României, marca Băsescu

  9. Ludmila zice:

    Eu cand aud muzică dintr-asta de-a lu’ Ilie, reacţionez ca mîţa în cadă. Nu, cu siguranţă nu-i de mine.
    Mă trecu un fior cînd văzui scheletul ăla în barcă, mă gîndeam că poate ai încercat să-ţi cîştigi existenţa dînd la peşte în sufragerie şi nu ţ-o ieşit. Da’ nu, te pregăteşti de treburi serioase. Hai, fir întins!

  10. scorpio72 zice:

    :)) deci nu pot sa cred…credeam ca numai fimiu umfla barca si o tine in mijlocul sufrageriei…
    Vv-ule,fir intins!

  11. Cârcotaşu zice:

    Da, bey, Sache. Doar că dacă o lasă Ilie vine caniculoiu, de n-o să mai ai suflu să cari barca pe baltă. Ehe! Cum o dai, cum o suceşti, tot naşpa iese! 😯

  12. BlueRiver zice:

    O fi prins ceva de cand a plecat la pescuit? 🙂

Lasă un răspuns

