Iar imi veni dor da tine…

Manca-l io de frumusel,
Cu gena de marinel..!
Ca de cand ti-ai ras suvita,
Ti s-ambujorat gurita..

Si ai mersu’ catinel,
Parc-ai fi un top „model..”
Bunul meu cu gand ales,
D-aia-ti face virus ghiers

De te-apasa vremea rea,
Fa, baita-n plm-ea … ..
Si sa iesi mai des prin piata,
Sa glasuiesti cu dulceata…

C-ai vazut, cand tu le zici,
Se uda la pasarici…
Pora si-alte pizdulici…
Ca tu ai ,maica, lipici,
Nu-i vorba de Udrea aici..

Mandru’ meu, alesu’meu,
As mai scrie , da’ mi-e greu..
Da-te-as io in drilu’ meu,
In gura la elesteu…
ps/Al tau pretin,virusica
Ce nu-ti poarta, maica, pica..
pps/Uauuu, ce bine-ti sade, tuuu…
Unde-i , Leano, crenwurstiu..?

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Iar imi veni dor da tine…

  1. Cârcotaşu zice:

    Cum o iei, io zic… formal
    Că tu nu prea eşti normal:
    Îţi veni-o anomalie,
    Să-l pupi pe chiombu’ pă chelie!
    Ba, te-apucă un dor, năvalnic,
    De-l vezi… top-model pe scârbavnic.
    Bey, Virusache, las-o,
    Că asta-aduce-a sado-maso…!

  2. psipsina zice:

    😆 alpenlieben? ioooi! drag îţi este!

  3. Pingback: ajutoooor « psipsina

  4. Mircea C zice:

    Si mie mi-ar fi drag, da sa-l vad la Jilava dupa gratii !

Lasă un răspuns

