Ciorba da verdeata

Vreau sa zic si io o vorba,
Deci sa nu-mi suflati in ciorba…
Asa ca fusei in piata,
Sa cumpar ceva verdeata…

Ma catai in buzunar,
Gasii chita de marar…
Mai trasei o raita,doua
Si aflai ca am si oua…

Bagai mana mai in jos,
Sa scot banii cu folos,
Scobii numa usurel,
Dadui si de-un morcovel…

N-o iesi ea de potroace,
Da’ , precis, una de-mi place…
S-o prepar cum as voi,
Conochizd-ar trebui…

Ca d-asta zic….

Mai is luni in calindar,
De-i pustiu in pozonar…
Cand te uiti lung la chimir,
Parc-ai fi lovit la…mir.

Tragi linii la socotit
Si te-apuci de carcotit..
Cu cat bibilesti mai tare,
Cu atat chinu-i mai mare…

Nici nu faci mare scofala,
Ca nu-ti da la socoteala…
Poti sa-i faci si din condei,
Tot s-au dus… puii da lei…

Te intrebi, te uiti la punga
Si-ai privirea tot in dunga:
“ Unde reacu am gresit,
De-am ramas asa belit ? ”

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ciorba da verdeata

  1. Mircea C zice:

    He, he, he, Virusache, natura face minuni ! Ai grija de morcovu` ala ca poate ti-l ia Elana ot Plescoi ! „Gaina batrina si morcovu` tinar fac zama buna !”

  2. psipsina zice:

    😆 lasă că acuşi începe sezonu dă peşt, o să ai carne din belşug. cu fosfor adică! iară io, pe margine, am să aştept să-ţi dezvălui cumsecădenia. morcovu păstrează-l pentru cine n-are. 😉

  3. shogunu' zice:

    No io ce să-ţi fac, bre? Io te-am pus să-ţi dai banii pe goflabile? 😀 Poate că „piscina”-i investiţie bună la „peşt”, da’ ailaltă… Acuma să te mulţămeşti cu mocovu’ 😆
    Banzai!

  4. BlueRiver zice:

    da dotat morcovu ala =))

  5. Nu vezi ce pulpe are? :))

  6. Lorena zice:

    simpatica poezioara, iar morcovul ala pervers … intregeste imaginea …

Lasă un răspuns

