Vai, droaga….

..cum ma bas…Mi sa rupsa tanga-n cour…ps/Sa nu fiu acuzat de misoginism, da mai am si io unele rataciri…Eba, Plescoi, Pora, Mony,Andrea M. si alte dive…Mai puneti si voi ,dac aveti curaj…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Vai, droaga….

  1. Cârcotaşu zice:

    Virusache,
    Bey, tu vrei să scapi?
    Păi îţi pusăi o întrebare acolo-şa, la subectu’ ăla cu curu’ calului şi văz că te faci că plouă! 😯
    Da’ io vreau răspunsu’, aşa că vezi…

  2. Mircea C zice:

    Virusache , bag sama, oare vrei sa faci o selectie de „bocitoare”? Nu le uita pe Zavo, Bianca lu` Bote, Mihaela (Tatu), Monica (Tatoiu) si pe Tatulici ! Aaa, am uitat ca tatulici nu-i femeie da e coorva !

  3. george antonov zice:

    Shogune, vazui ca esti cu Mogulu’ pe roll…piei Satana!

  4. BlueRiver zice:

    Fusesi la targ?… cica a treia carte, asta ultima, are si spatii s-o completeze cititorii… cred ca e in lipsa de inspiratie pentru ce-a de-a patra carte pe care o pregateste 🙂

  5. Clipe De Cluj zice:

    Ăsta da început de săptămână! :))
    „Mi sa rupsa tanga-n cour…ps/Sa nu fiu acuzat de misoginism”
    Să nu fie o laie, urăşte tot ce e femeie pe lume, cu mă(t)reaţa sa excepţie. Pfuai!
    O zi faină!

  6. popateapa zice:

    Vezi unde am trecut-o eu pe pitipoanca asta hoscaita in blogrolul meu.

  7. Pingback: Felicitări celor zece mii de sârbi ce il susţin pe Ratko Mladić « Popateapa's Blog

  8. Pingback: Felicitări celor zece mii de sârbi ce il susţin pe Ratko Mladić

Lasă un răspuns

