Urmeaza imagini socante

Warning ! Cei care aveti extrasistole si sunteti cu inima goala si nu mancarati nimic, nu priviti si ascultati ce urmeaza:

Sa cante minezengherii !Cur ne-o fi norocu’…

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Urmeaza imagini socante

  1. Mircea C zice:

    Faina melodia lu Raba ! Ce bine era daca piticotu raminea primar, asa nu mai ridea o tara intreaga de noi , clujenii, ce prim-ministru am putut sa dam (altii, nu eu ) !

  2. Tulai Doamne! 🙂

    @Mircea, numai un redus s-ar apuca sa rada de clujeni pentru ca unul din sute de mii este mai lent in cap! E adevarat ca in Romanica te poti astepta la asa ceva pentru ca, tre’ sa admitem, este o tara cu o populatie majoritar neandertaliana, dar rasul unor astfel de oameni, sincer, ma lasa rece. Pai daca ar reflecta asupra comunitatii din care au iesit ce fac aceste scursuri, murfatlarenii (si constantenii, ca-s aproape) ar trebui sa faca harakiri in grup.

    Ave!

    • Mélanie zice:

      Guten Tag, Herr Vlad! 🙂

      I-ai raspuns perfect amicului nostru Mircea, cu alte cuvinte: a se evita orice generalizare, clichés, idei fixe si preconcepute, prejudecati, definitii aiurea despre un popor sau o populatie din cauza unor „oi negre”, inevitabile, pe toate meridianele… De când m-am reîntors din USA, încerc sa-mi conving compatriotii ca român nu-i egal cu „rrom”=tigan si pâna-n prezent, am reusit… 🙂

      • Felicitari, Mélanie, chère amie! Inseamna ca esti inconjurata de oameni care vor sa inteleaga. (a nu se intelege ca aici, la mine, e altfel) Dar.. stii cum sta treaba cu preconceptiile; nu cred ca tre’ sa detaliez. 🙂

    • Las ca si oltenii dau cu stangu-n dreptu…Intraram si-n liga a doua.. :))

  3. Cârcotaşu zice:

    Iote bey la ăştia. Da’ când vine f’unu’ d’ăla de ne zice că clujenii e mama dăştepţilor şi a cilivizaţilor, că regăţenii-s mitici, tot aşe, tre’ să facem ciocu mic, că cică au dreptate? Ba chiar acu’ chiar că tre’ să le fie ruşine ălora de-s aşe ocoşi, că ne-au fericit cu-aşa panaramă şi-n veci să nu-i mai auz cu fuduleala. 😯

    • Mélanie zice:

      @Salve Cârco! Adevaru’ gol-golutz (îl) graisi…

      Ehehe, de câte ori am auzit ca „Ardealu’ si-ardelenii-s fruncea!”, iar clujenii cei mai români si cei mai „tari”(sic!) din toata România, prin definitie si prin excelentza… 😀 Ca sa nu-i mai pomenim p-aia care urla si militeaza de ani pentru independentza si autonomie…

    • Mircea C zice:

      @ Carcotasu !
      ” Daca taceam filozof ramineam „! Eu nu am zis niciodata cum ” ca clujenii e mama dasteptilor si a civilizatiilor, ca regatenii-s mitici, etc ” Vad ca am stirnit o mica furtuna ! S-apoi nu-i vina clujenilor ca Chioru l-a numit prim ministru ! Numai bine !
      @ Melanie, @ Vlad ! Va multumesc pentru bunele intentii, si hai sa ne uitam la tenis la Roland Garros ! Mai uitam de griji !

      • Mélanie zice:

        @Mircea,

        🙂 do NOT worry, young man, poate vreo furtuna într-un pahar cu apa(chioara?!), se subîntelege… 😉

    • shogunu' zice:

      Cîrco… io numa’ atîta am a zîce: „marş bre!” 😀
      Banzai!

  4. shogunu' zice:

    Al dracu’ Rabă 😀
    Parafrază el celebrele versuri „Mă suii pe Dealul Clujului/ Năna-năna/ Numa-şe de-a p*ula calului/ Năna-năna” 😆
    Banzai!

  5. Cârcotaşu zice:

    @ Mircea,
    Stai dom’le liniştit, am făcut şi io cum face olteanu, când îi dă una la ceafă nevestei şi zice las’ că ştii tu de ce. Şi dacă nu ştii, uite-aşa preventiv, că sunt sătul de Dâncologi şi alte lighioane, ba şi de ăia de zic că ei au capitala la Viena, şi că vor federalizare. Mamăăă şi câţi alţi tâmpiţi!! 😯

    • Mélanie zice:

      @Cârco,

      parca Viena e(ra) capitala shnitzel-ului si-a shtrudel-ului vienez(e), asa cum Milano e capitala snitzelului milanez… 😀

      • shogunu' zice:

        Acolo (la Milano) e cu pizza 🙂 Pe model că şi pe „oareunde” e cu airbusuri 😉 şi pe la „ai mei” cu sushi şi cu tsunami-uri.
        No bine??!?! 😀
        Banzai!

    • Mircea C zice:

      @ Carcotasu , Fii sigur ca o sa stau linistit ! De ce m-as teme? Hai sa o lasam balta, nu facem chat pe blogu` lui Virusache, poate se supara si ne ia la suturi !

      • Cârcotaşu zice:

        @ Mircea,
        Iote bre, că io am vrut să zic că nu-i furtună, cum z’seşi, da’ văz că tot ţi-e teamă, acu’ că s-o supăra Virusache. Păi dacă se supără n-ai decât să-i urezi „fir bleg” şi să vezi cum îi trece. Că văz că nici nu-i p-aci acum.

      • Balta zici? Of , ce-ar mere un dril… :))

  6. Cârcotaşu zice:

    @ Melanie,
    Câtă pipotă mare mi-a făcut, la vremea aia, amicu’ Augustin Man… ce i-aş fi făcut io… :mrgreen:

    • Mélanie zice:

      @Cârco, I do remember…
      Augustin e(ra) mai român si mai patriot decât unii „patriotarzi”… 😉

      • Cârcotaşu zice:

        Îhî, mie-mi spui? Era ca ăi de care vorbeam mai sus, plus patriot din gaşca lu’ Băse ❗
        În Regat îi miroseau toate… 😡 :mrgreen:

  7. La Eurovision cu ea !

  8. Foaie verde de rogoz,
    Viata mea e toata-n roz…
    Ca de cand cu al matroz,
    S-au rupt chilotii-n gaoz… :))

Lasă un răspuns

