M-am cam saturat…

Pescaru tre sa fie calm si sa astepte pa locu momit, sa muste pestele den nada.Asa spun inteleptii si stramosii nostri.Bine, astepti, astepti, da pana cand sa tot astepti? Da, stiu, veti spune ca asteptarea te caleste la psihic.Toata viata astepti.Ce dreac, nu stiu…Unii bolanzesc dupa masini la scara, lefuri si pensii mari, Hawaiuri ,case cat magaoaia etc Mah, ma lesi ? Io am alte trairi, indubitabil mai accesibile.Vreau capturi mari, ca de fatze m-am saturat , ca balana da ham.Mi-am framantat io creieru , ca Einstein in zilele lui bune cand avea peste 300 IQ si-am ajuns la o concluzie da nezdruncinat: pestii mari sunt atrasi da multa nada, ca-s si ei destepti si neadormiti de valuri.De-acu-ncolo, supt juramant, numai plec la Dunare dacat cu catapulta tractata, carevasazica.Am facut io calculu si intra cam cincizeci da banite da porumb la o cupa.Da si cand o sa dau cu ea , ori se momesc, ori nu se mai momesc.Schita e gata, urmeaza sa mi-o faca un tamplar, vecin da bloc.De n-or urla bulgarii da necaz, precum enotii pa insula Papadia..
ps/Cu tractatu nu-i problema, ca-s dastui tarani zonali cu carutele si c-o tuica da pruna i-am aburit…

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la M-am cam saturat…

  1. psipsina zice:

    😆 vezi să nu-i pocneşti cu nada asta în moalele capului… apoi o să-i aştepţi şi mult şi bine pă peştii cei mari, că i-or mânca cei mici.

  2. Neveu zice:

    I de-ti perinda retinili pe-acilea, Virusache:

    http://eu-pescarul-amator.blogspot.com/

  3. Neveu zice:

    Precis ca astia is amicii tai de dincolo de garla….

  4. Mircea C zice:

    Virusache, io ca nepescar, mi-as permite sa-ti dau un sfat ! Nu cred ca e nevoie sa cari ditai catapulta pina la Dunare ! Io zic ca mai bine sa-ti cumperi un ceas de ala de perete cu baterie si o bita de basebal sau de oina, cauti un loc umbros, pui ceasul pe malul apei si astepti . Am auzit io ca pestii e tare curiosi si cind vine sa vada cit ii ceasul, pac cu bita in moalele capului si al tau e ! A, si sa ai si un minciog cu care sa-i scoti din apa ! ” Succesuri „garantate ! Ce zici?

  5. shogunu' zice:

    No vezi bre de ce-mi fac io Bismarck? Înlocuiesc turelele cu catapulte şi momesc la fix. Nu risc să-mi declare bulgarii sau ucreinienii (că mi-e mi place în Deltă) război din cauză de artilerie grea pe graniţă, ţuica pot s-o ţîu pentru mine că ăla mere sîngur nu trebe localnici la tractat. Sîngura problemă îi că va fi gata-gata cînd oi împlini 45 de ani, adecă peste 2 ani şi ceva (131 de săptămîni…). L-oi putea io da la apă mai iute o ţîră, da’ parcă n-are farmec să mă duc la peşt (vorba lui psi) fără hidoavioanele de recunoaştere de pe punte 😀
    Banzai!

  6. Pingback: provocare cu coadă « psipsina

  7. Mélanie zice:

    Viruse, ingeniosu’ tau dispozitiv tau seamana cu un „berbec” sau cu un cal troian(traian?!), ambele antice, vechi si de demult… 🙂 – dar cum „vechiul” revine la moda, iar teoria relativitatii(Einstein) e universal valabila, cred ca rezultatul va fi „nada”=nimic, în spaniola… cu alte cuvinte: con mucho gusto, Senor Virus, olé! 😉
    P.S. tuica de Pitesti, ca ultima-data… 😉

  8. julia zice:

    vrusai sa-ti scriu yesterday dar m-am luat cu munca! de! asa e pe la noi!…..

    dupa cum arata poza matale in primul rind nu vad ce tine rotitele alea in pozitie, deci daca o pirghie blocheaza roata din spate, unde nu se vede.
    apoi ‘lingura’ aia nu se misca decit de pe la 15 grade pina pe la 70…nu se vede prea bine unde e centrul de rotatie, adica cit de departe in spate e greutatea fata de lemnul ala opritor.
    Cred ca mai degraba propulsezi proiectilu’ cam la 10 grade in aer, aproape vrtical, in loc de la vreo 45.

    hi, hi, hi! 🙂 🙂

  9. georgiana zice:

    :)))))))))))))

Lasă un răspuns

