Incepuram sezonul…

..de pescuit la Dunare.Impresii :fu si-asa si-asa…
Primu si-asa
Umpluram noi Loganu cu de toate, de nici un soarece nu mai avea loc.Ca ziseram sa stam trei zile si trei nopti, cam cat s-a luptata zmeu’ cu Fat-Frumos.Toata treaba e sa le randuiesti bine, sa ramana loc da trei persoane, ca atatia am fost.Io, cel putin, am stat in masina ca mumia in sarcofag, ca aveam bagaje pan la nivelu vertebrei Atlas.Adicatelea , erau aranjate toate cele trebuincioase:scule,pavilion,corturi,prelata, scaune pliante,masuta,momeli,conservaraie,truse si cate si mai cate.Sa nu uit tuica,vinu, berea , apa minerala si sticlele cu apa congelata in genti frigorifice (sa avem totu la rece).In fine, bagam cap-compas Nedeia (Dj) si ajungem la Km.692, vis-a -vis de insula Copanita.Norocu nostru, c-am gasit loc bun de pescuit si de campare.Ne-am instalat umbraru si ne-am pregatit sculele, urmand ca la ora 24.00 sa aruncam primele lansete in Dunare (atunci expira prohibitia la fluviu) Mai apoi, am facut curatenie pe calea de rulare (vezi poza) pentru tunurile din Navarone.

Pana s-a intunecat , am facut grataru udat din belsug cu zaibar de la mama lui, am jucat table si am privit barjele care defilau in fata noastra si le durea-n cur de noi.Da si pe noi de ele…Pe la 2.00 vad cum la una din lansetele mele se balansa in draci varfu cu starleta lipita.Hopa, e ceva, imi zic..Trag si intr-adevar, aduc la mal un somnotei de 2,5 Kg, singurul peste din toata partida noastra de pescuit..(poza)

Asta-i Dunarea, are ciudateniile ei.A doaua zi, la fel, am privit barjele, am jucat table si am baut bere rece la doza.Am facut si cateva deplasari la taberele vecine.Am gasit acolo niste baieti (multi pe care-i cunosteam) de nota 10+ cu care am schimbat impresii de-ale pescuitului.Si ei prinsesera doua exemplare (pe loc bine momit,in gropan ,cred) de crap- 17, 20 si cativa somni ,doi ca al meu si unul la 7kg..Asta per total general.
Al doilea si-asa
Incepu pe la ora 20.00 , cand unu din amici dadu alarma:”Strangeti hainele si ducetile-n masina , ca vine ploaie si furtuna..! ” Exact asa fu, conform prognozei lu Ioan Gura de Aur…Potopu, potopurilor…O ora am tinut de barele pavilionului, sa nu-l ia pa sus vijelia.Toata afacerea n-a durat decat doua ore, suficient sa ne namoleasca si sa puna capat pescuitului.Acolo daca te prinde ploaia si se namoleste drumul de acces,pa…plecare..Astepti pan se usuca …Vai de mama noastra…Am dormit pan la urma , doi in masina si unu intr-un cort al vecinilor ,mai bine etanseizat si mai incapator.A doua zi, nu mai intru in detalii…Leapsa prin namol…Intr-un final am ajuns cu chiu cu vai in Craiova..Eram cam fierti..Da asta e, stiti si voi, dupa furtuna si ploaie trebuie sa rasara si soarele..Poate si soarele nostru…

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Incepuram sezonul…

  1. Mircea C zice:

    Hai sa traiesti Virusache, bine ai revenit ! Boala grea pasiunea asta a voastra, a pescarilor ! Eu ce sa zic , imi place pestele prajit, da microbul asta nu s-a prins de mine ! Uita-te la comentariul de la postarea precedenta, cum prind aia ditai pestiocii fara nici un efort ! Vorba aia: „mura-n gura ” !

    • Hai sa traiesti si tu!Ai dreptate, boala grea..Si cu bani dati..Daca ar fi sa calculez , mancam toata viata mea numai fileuri de peste … :)) Vazui clipu, da mie-mi place sa-i prind io…

  2. Mélanie zice:

    Welcome back, Virus! 🙂

    Un Petit Poisson, Un Petit Oiseau – Juliette Gréco:

  3. Georgiana zice:

    fain. te invidiez sincer chiar şi aşa cu tot nămolul. o ieşire în natură e faină indiferent de starea vremii şi când mai ai pe lângă tine şi prieteni dragi…
    să-ţi fie de bine, Viruse. Să ştii că ţi-am dus dorul 🙂

  4. psipsina zice:

    pfaaaa, deci dupe peşt ai fost! ia-te de mână cu traian căruia tocmai ce i-am explicat ieri că doar anesteziată aş rezista pă baltă… aşa că pot numa să vă admir…

  5. BlueRiver zice:

    De-aia nu mai apareai tu pe-aici… si eu ma luasem de griji 🙂

  6. Liana zice:

    Liliiii….si eu care credeam ca ai cazut la grea suferinta din motive de piticot si esti in momente prelungite de reculegere..!!!

  7. shogunu' zice:

    Tulai cît m-ai enervat! 😛
    La moace se dă cu deştiu pe fir. Geaba stai să-ţi salte bambina că somnu-i o putoare de peşte de doarme cu rîma-n gură ore întregi. Şpilu’ l-am prins la Sulina, la farul vechi, de la un lipovean bătrîn.
    Banzai!

    • Sogun San, p-ala l-am luat noaptea la buchet de rame..Daca te uiti in poze, nu sunt bambine pe lansete..Sunt doar bucati de poliester pe firul slabit , in varful batului.. Ah, inca ceva ..Pai dac satateam cu destu pa fir , cum mai tineam doza da bere? :))

  8. Alex zice:

    O adevărată „odisee pescărească”! Prevăd că va avea multe episoade palpitante. Am citit cu multă plăcere! S-auzim numai de bine! 🙂

Lasă un răspuns

