Pe calapod

Foaie verde de dudau,
Jeffrey Franks e tantalau..
Ca ma-ntreb, cum pielea mea,
Nu-si puse si el pingea…

Si-am zis verde busuioc,
Io ma laud cu-al meu Boc..
Chiar dac el e berbec,
Are grija de-al sau flec…

Si tot verde micsunea,
Ma mandresc cu Udrea mea…
Are-n cap idei da .UE,
Ea paseste doar pa cuie…

Si mai verde, ca-mi-ar drobu,
Al mai drag imi este chiombu..
Io doresc un dar sa-i fac,
Incaltari din piei da drac…

ps/Cel mai cel ,in acest caz,
Este verdele da praz..
Purtat doar da pui da lei.
Iaca si pantofii mei:

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Pe calapod

  1. scorpio72 zice:

    :)) Adevarul este ca mi-ar place sa o vad pe Udrea incaltata cu copitele alea…

  2. Mélanie zice:

    Se zice ca verdele-i culoarea sperantei… e si cea a frunzei fluorescente lansata de Helen Woodrea aka „ministreasa-Vuitton”… 😀

    e de râsu’-plânsu’… lamentatil, patetic:

    „Pasiunea oficialilor români pentru costume scumpe şi ceasuri de marcă este şi ea de notorietate. Ceasul de 15.000 de euro a lui Marian Vanghelie, genţile Louis Vuitton ale Elenei Udrea sau ultima achiziţie a Elenei Băsescu, Hublot-ul de 150.000 de euro cu aur de 18 carate şi curea din piele de crocodil au fost de fiecare dată subiecte de presă.”

    http://octavpelin.wordpress.com/2011/05/08/jeffrey-argentinianuseful-delegatiei-fmi-in-romania-cu-pantofii-gauriti/#respond

  3. psipsina zice:

    conduri verzi, conașu virus? nu să sperie peștu dă ei?
    doar întreb… că verdele e coloarea mia favorită și să nu te aud că-ți nervez populația bălții, daaa?

    • shogunu' zice:

      Peştiu nu se sparie dăverde, că ei vede verde toată ziua pîn’ apă, cînd vede… dacă nu-i tulbure. La bălării mă refer…
      Banzai!

      • psipsina zice:

        mulţam fain, shogune! nu ştiam. 😀 ca o pisică ce mi-s prefer peştu gata prins… eventual şi gata fript, nu zic nu!

    • Pisic, saptamana viitoare plec la Dunare, ca se incheie prohibitia la batranu fluviu..Incerc dupa pestoi, da nu cred c-o sa fie mare pescuiala…Ma-mbrac in verde, sa ma manance vaca… :))

      • psipsina zice:

        ooooi, bun revenit conu virus! ne fuse dor dă tine!
        sunt de-a dreptul măgulită că vei purta verde pă baltă. da io ştiu că pă baltă nu şade vaca. 😉

  4. silavaracald zice:

    E clar că vei intra în politică. Poate la verzii lui Cernea? 😀
    Să ne anunți, să te votăm. :))

  5. Mircea C zice:

    Isi puse el pielea aia de-i zice pingea, pe obraz, si nu-i mai ajunse si pa talpa !

  6. BlueRiver zice:

    hai tu… aia e piele de capra, dracul e negru si bnu s-ar lasa calcat in picioare de o femeie 🙂
    pantofii aia verzi imi plac… pentru ca verdele e una dintre culorile mele preferate 😉

  7. shogunu' zice:

    @scorpio72
    Mi-ai luat vorba din gură! 😀 I s-ar potrivi „mănuşă”. 😆
    Banzai!

  8. Pingback: Hai la baba! « VeroVers

  9. Liana zice:

    Pan-la urma,ce?S-a saturat romanu de-atat Descult….sa mai vada si americanu cum e!!
    PS.Ai bagat pantofii astia la concurenta cu versurile de nu stiu de care sa ma minunez mai tare!!

  10. Pingback: provocarea turbanului negru « psipsina

Lasă un răspuns

