Intai Maiu

Ieri, fusei si io in parc,
Ca ma saturai de tarc (bloc)…
Ce vazui io pe alei,
La concetatenii mei…?

Stateau multi din ei cuminti,
Si spargeau seminte-n dinti..
Ma gandii si cugetai,
Ca n-or fi avand ” malai „…

Viziuni destul de-amare
Si pe banci spargeau tot ..floare…
M-asteptam , de-ntai , p-aici,
S-aud comenzi pentru mici…

De-o fi de la saracie,
Numai dansii pot sa stie…
Sau o fi, mai nou, frun leac,
Ca prea multi mancau dovleac…

Ale reacului tendinte,
Toata lumea cu seminte..
Acasa, cand sa ma-ntorn,
Cumparai si io pop-corn…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Intai Maiu

  1. Mircea C zice:

    Bomboane agricole vrei sa zici ? Nici alea nu mai sint ce-au fost ! E pline da E-uri !
    Si , cred ca era si „lipsa de malai”!

  2. dr.Lecter zice:

    toata viata mi-am dorit sa stiu si eu sa sparg seminte! exista adevarati artizani in asa ceva. eu nu pot. le mananc cu coaja cu tot, desi toata viata am fost avertizata ca imi face intestinul praf, coaja aia sparta. nici nu fac abuz, mananc de doua ori pe an, cred. culese de mine, cand trec pe langa vreun lan,uscate de mine, prajite de mine

  3. Mircea C zice:

    Melanie, rogu-te iarta-ma nu mai faaaaaac !

  4. Mircea C zice:

    Virusache, zisasi dincolo ca ti-o disparut Wilsonu azi noapte ? Precis l-or luat hamericanii, l-or impaiat si i-o tras un glont in cap, pac ,pac, or facut si poza de rigoare, si o zis ca l-or omorit pa Bin Laden ! Analizele ADN oiesit la perfectie ! Doamne, mare-i tehnica asta, da si prostia oamenilor e imensa !

    • Deja io ragai de atatea stiri si..ai dreptate!

      • Mélanie zice:

        @Mircea, how dare you?!… 😉

        poza era un hoax sordid… cum, nu crezi tot ce vezi si-auzi la „tembelizor”, se poa’?!… 😀 În ultimele 3-4 zile, asistam la momente istorice extraordinare: reality-show(Kate&Will), beatifcarea papului si uciderea ben-ladului… in other words:
        what a wonderful world… 🙂

  5. BlueRiver zice:

    io banuiesc ca e facatura cu Bin Laden… se apropie alegerile, iar Obama vrea sa-i apropie si sa primeasca voturi si de la cei pagubiti in septembrie 2001… cred ca Bin Laden era omul lui 🙂
    … ca sa fiu in topic cu postarea ta: eu am suferit ca n-am avut samanta de 1 mai, dar , deh, la parastas nu se mananca samanta 🙂

  6. silavaracald zice:

    Poza că ăle două domnițe suave, cu unchii extensate și bleu, face toți banii! Pitzi, pitzi, dar cu gusturi alese, hihihi! 😀

  7. psipsina zice:

    măăăă cum de n-am fost p-aici azi? seminţe sigur nu spărgeam că nu-mi plac.
    da de la mălai e vina, cu siguranţă… fu secetă, viruse, mare…

  8. Pingback: Ce-ar fi daca ne-am inventa propria viata? « Rokssana's Blog

  9. Marian S zice:

    Reclamă azi, la radio cutare: mari reduceri la mici !!!
    Bucur Obor, Bucureşti: o coşmelie de doi bani se numeşte „Academia de mici„ !!!
    Mic consumu` de mici anu` ăsta.

    Ştiam că berea face ţîţe frumoase, acuma şi bomboanele agricole ??? 😛

  10. ovidiu zice:

    virus, cel putin sunt educate, strang cojile in poala, nu le arunca pe jos.

  11. Georgiana zice:

    de admirat ca n-aruncă cojile pe jos! ş-ar mai fi ceva de admirat, dar cred c-ai admirat tu înainte… :mrgreen:

Lasă un răspuns

