Iedu

Nu-l gasii pa iepuras, ca si-o punea pa imas,
Cum n-am stare si nu sed, luai legatura cu-n ied..
-Iedule, ce iarba pasti,ce primesc si io da Pasti?
-Esti curat si n-ai belele, iti donez coaiele mele…
Nu vrusei sa o fac lata si-l mai intrebai o data:
-Iedule, esti cam botos, sunt in post, nu-s pacatos..
N-am da gand sa te belesc, spune-mi, doar, de ma-noiesc…
-Vaz ca ti se puse pata, stai un pic, sa-l sun pa tata…
Cum n-aveam io chef da duca, ma sprijinii d-o uluca
Si-l vazui ca-si drege glasu , ca sa-i behaie lu tat’ su..
-Behe, tata, un nebun, ma obliga sa te sun..
Vrea sa stie , ca pizmasu’, ce-i aduce iepurasu’
Io-i spusei , tul-as in piele, ca-i donez coaiele mele
Tot imi zice tul in os , ca nu ar fi pacatos..
Mda, te-aud, eu am inchis, ii repet ce mi-ai transmis…
Behehe, e totu gata, te-noieste da Pasti , tata..
Deci , sa-ti intre bine-n cap, nu-i belesti lula da tap..
Iti faci fulgarin da ploaie, iti da pielea da pa coaie…

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Iedu

  1. Mircea C zice:

    Ha,ha, ha, Virusache ! Pai la cit is de mari coaiele alea iti ies 2 fulgarine ! Te-tolesti nu gluma !

  2. Mélanie zice:

    Virusescule,

    sunt shocata-rau, constat ca-i saptamâna ovinelor si-a caprinelor, nu cea a patimilor, mah „pacatosule”, mah… la noi se zice „la peau des fesses”… 😉

    ce epilat e ala din poza… 😀

  3. scorpio72 zice:

    :))
    app..sa te pregatesti pentru o dedicatie(de la mine pentru tineeeeee ;)) )

  4. psipsina zice:

    ioooi… nu ți-o rămânea ceva d-o căciuliță? 😛
    faină înnoire, vorba ceea: poa să ningă, poa să plouă, am canadiană noo! (ajustarea o faci tu că te pricepi mai bine)

  5. Georgiana zice:

    esti nebun! am zis!! :)))))) eu nu-ş de unde-ţi mai vin????

  6. Marian S zice:

    O capră cu patru iezi, fac trei mii de căcărezi.
    Câte mii de căcărezi, fac o capră şi trei iezi ?

    Faci produsul mezilor… sa zic si restu` ??? 🙂

  7. Lasă iedu că este măncare destulă la „Miercurea fără cuvinte” la mine pe blog! Şi e gratis… doar azi! De mâine … costă!

Lasă un răspuns

