In sfanta zi da azi

Azi p-al nostru esichier,
Iar lelim .ula la jder…
Parca-mi vine, cand i-ascult,
Sa-i .ut foarte, foarte mult…

Nu vor ei sa puna punct,
Gusta-mi-ar den al meu fruct..
Unii hais si altii cea,
Asta e, ce plm…

Lumea „buna”-i la putere,
Esichieru’ ulii mele…
Da’ bugetu’ a scazut,
Tu.v.a-n gura sa va .ut!

Se unesc si se desfac,
Da’ iese acelasi reac.
Ca sa mearga totu’ struna,
Ne-om pisa cu voi de mana…

Dup-atatea validari,
Te- apuca iar noi cac.ari..
Acuma , ca-i trecut geru,
Va-ntocmii io esichieru..

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la In sfanta zi da azi

  1. Mélanie zice:

    E tema ta astrala, corect?!… 😉 Iata ce-am vazut în ea:

    io ti-am înteles mânia,
    ca se duce naibii glia…
    c-un marinar si-un pitic,
    bugetu’ e tot mai mic…

    numa’ iarna nu-i ca vara,
    da’ veni si primavara…
    degeaba-i înjuri pe toti,
    nu-i doare nici în chiloti…

    iesi cu mândra-ti la plimbare,
    pe-aceeasi lunga carare…
    spune-i vorbe de amor
    scrise pe-acel pod cu dor…

    🙂

    • Ies! O iau pa Petre Ispirescu, o cotesc spre Chiriac si ajung direct in parc, pe partea stanga da lac!Si-oi cata si ce e scris, sa ma cred in paradis..

      • Mélanie zice:

        Raiu’ e-aci, pe pâmânt,
        ma poti crede pe cuvânt…
        E de-ajuns sa ti-l doresti
        si-n final sa-l regasesti… 🙂

  2. Mircea C. zice:

    Bre Virusache, da pudic mai esti ! Oricum , felicitari si tie si lui Melanie !

    • Dac ma citeste fro fata bisericeasca ? Si maine e si dezlegarea la peste!

    • Mélanie zice:

      Mircea draga, sa traiesti,
      pe-aceleasi meleaguri esti?…
      Fuserati azi zgâltzâiti,
      dupa niponii amarâti…

      Am cititi în bobii mei:
      tu si-ai tai sunteti „ochei”;
      doar o vorba asteptam,
      si-apoi sa ne bucuram…

      Iar acuma, drept sa-ti spun,
      Virus e un…”capcaun”;
      scrie proza, poezie
      cu aceeasi dibacie…

      Pudic e si se mai face,
      de la miaua cu noroace…
      Scorpion c-un magic ac,
      tare greu sa-i vii de hac… 🙂

  3. scorpio72 zice:

    Vv :)) te apuca modestia si pudoarea?
    mai,mai,mai…:)))

  4. psipsina zice:

    ioooi… ce land al viersului p-aici! melanie şi tu cu stihuri? măăă… fain, fain! 😀
    de virusache nu mai spun nimic, că prea le zice bine şi o să fugă peştii de el dacă îl lăudăm prea mult.

  5. Alex zice:

    Bine zis! Şi pe „merit”. N-ar mai merita ăştia nimic!
    Am tresărit la numele unor străzi. Iar parcul cu lac…e Romanescu, nu? Cândva făceam şi eu traseul ăsta…Când stăteam prin zonă…
    Numai bine!

  6. Georgiana zice:

    esti mortal! 😀 o placere sa stea omu’ prin preajma’ti!!

  7. Mircea C. zice:

    @ Melanie. Tot aici pina in iulie cind mergem pt o luna acasa la Cluj si venim iar !.
    Nici n-am simtit nimic, nici o scuturatura, desi stam la etajul 17, a venit ginerica si ne-a spus. Cred ca si el a aflat de la televizor . Saru mina !

    • Mélanie zice:

      Mircea, ma bucur ca sunteti bine… Stiam ca veti da o raita la Cluj, dar nu retinusem când.

      P.S. ma „regalez”(sic!) cu gastronomia orientala, iar azi la prânz, am mâncat „thai”: crevete si calamari, sos coco-milk, coriandre, citronelle si orez „asortat”, gatite în frunze de bananier… simply divine, lucky you ca sunteti acolo… 🙂

  8. julia zice:

    tine cineva post? …..noi ar trebui sa tinem! 😦

    Mel, dar esti ‘poietica’ nevoie mare! ..la mai multe, cum zice nenea virus! 🙂
    we placut la toata lumea!

    • Mélanie zice:

      Hi July! 🙂

      de ce-AR TREBUI sa tinem post?…

      mi-s o diletanta generala în materie de rime, am încercat (de) pe vremea forumului-IC, dar Virus is THE poet, par définition et par excellence… 🙂

Lasă un răspuns

