Cum adica?

Cum dom’ le sa stau io calm, cand lumea fierbe ? Uitati-va ce se-ntampla-n Libia.Pot io sa stau cu mainile incrucisate si sa nu fac nimic ? Mai ales , ca presedintele meu jucator e pa cale sa faca o declaratie de mare importanta pentru tara.Deja simt furnicaturi in tibia stanga, c-acolo le am.Astept inmarmurit decizia CSAT si ce spune presedintele, ca el e conducatoru meu, nu ma iau dupa altii.Impreuna cu cativa vecini din bloc, patrioti ca si mine, ne asumam cate ceva din zona de interdictie aeriana.Of, ca ma ia valu amintirilor.Cand eram mic, aveam prastie si trageam dupa brabetii de prin duzi.Imi facea maica-mea pept da brabete in tigaie stropit cu mujdei , ce bun era.Si-acu am prastie, o tin in rucsacu da pescuit.Cand nu trage pestele, trag cu ea in peturi, la tinta.Am facut-o din cauciuc de manusa da electrician de-nalta , cracanu din lemn de dud iar aruncatoarea e den limba de pantof casat.D-asta spun, fac un detasament de prastieri de elita si ne oferim voluntari in Libia, in organigrama NATO.Ca stiu ca tara mea n-are resurse si nici Mig-uri multe, c-au cazut care pe unde au apucat.Prastii sol-aer raza scurta cu piatra catapultata din mainile proprii. Sau PSA in limbaj operativ tactic.Si-i mai dotez si cu brichete flash point laser pentru orbirea avioanelor lu Moamar, arza-l-ar focu s-al arza da bandit. Le-am zis astora la sedinta de bloc, sa-si pregateasca prastiile si sacu de alarma-4,5 chiloti de schimb, borcane cu zacusca si niscaiva gulas de la Metro ,ca tine mai mult.

.Deci, astept ce zice presedintele meu si, dac ne mandateaza, noi vom fi cei ce au arma in mana si nu le tremura destu pa cauciuc.
Honor et Patria! Vae victis!

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Cum adica?

  1. Mircea C. zice:

    Bre Virusache, inainte de a pleca in Libia ar trebui sa faceti un curs intensiv cu americanu ala! Asta-i tata lor ! A tintasilor cu astfel de arme ! Sa va aduca si niste „gloante”, ai vazut ce taioase erau ! Iar cu gulasu ala m-ai dat gata ! La care Metro l-ai gasit ca vreau si io !

  2. dr.Lecter zice:

    deci, te inrolezi! si eu eram maestra la tir cu prastia, dar mai bine ma inrolez la arma chimica, pt ca fac cele mai meseriase cocktailuri molotoave din carbid, in sticle de sampanie. tin minte reteta, e mai bine pastrata decat cele de la Institutul Ana Aslan!

  3. psipsina zice:

    viruse, dacă ai nevoie de nişte răţi de lemn, d-alea să vă antrenaţi cu ele în zbor aşa cum făceau moşierii inglezi, să-mi spui, că mă apuc să fabric. ştiu io pe cineva, i-a rămas ceva lemn galbin, de când s-au gândit unii să facă o câmpie pân munţii harghitei. 😉
    plus nişte laibăre, frate, să nu se atingă de voi nici căldura şi nici gloanţele dictatorului ăla, urâtul! am vorbit deja cu jiji, că dacă stoaia tot nu ia campionatu anu ăsta, să mai scoată ceva bani din tunsul oilor, iar ce nu vinde îmi dă mie pentru laibăre antiglonţ, aşa că ţine aproape.
    ce nu fac eu pentru prieteni!

    • Cu talerele is da acord..Cu laibarele nu, ca nu-s din kevlar..Vrei sa mor in cojocu lu Jiji si sa ma ai pa constiinta? :))

      • psipsina zice:

        bine măăă… o să-ţi fac laibăr din moair dă angora, ori caşmir d-ăla arab! nimic nu ştii virusache, io să îţi spui: la ei e frig nopţile, cică se răceşte nisipu … 😉

  4. Alex zice:

    Aoleu, ce eticheta faina la astia de la Metro! Am ras cu lacrimi! Sa tot cumperi asa…”delicatesuri”!
    Iar ideea cu prastierii de elita, asta da! Este foarte buna, nimeni nu va face fata la asa arma! 🙂
    Dom’le, românii au talent!

  5. BlueRiver zice:

    ma primiti si pe mine la inrolare?… prastii am vreo doua (manuiesc prastia de cand aveam vreo 4 ani), talere am facut cativa ani, fusei si campioana… hai, teeee roooog!

  6. Dan zice:

    Nu mai fa misto, si-asa e de râsu’ curului. Macar Romania s-a abtinut, a scapat de penibil. La fel a facut si Germania…

  7. buimacii zice:

    georgiana sunt! ai un mail de la mine 😛

  8. Mélanie zice:

    Virus, relatarea ta are sens… dar afisu’ ala e autentic?! Fudulii de porc, am vazut, dar „organ”, NU! 😉

    Daca-as avea o prastie, as îndrepta-o spre piticotu’ „nostru” agitat care se crede „jandarmu’ lumii”, desi fara acordul-USA si UK, n-ar fi miscat în front…
    Speram sa scapam de el la anu’!!!

  9. BlueRiver zice:

    Eu cred ca, pe afis, s-a facut o greseala intentionata… sau poate ca, gulasul, e facut chiar din cuc de porc =))

  10. Alex zice:

    Mă gândeam că „marele mariner” poate are vreo idee să trimitem în Mediterana „flota” de …caiace distrugătoare -> „portavioane” pentru muşte-kamikaze! Că altă flotă….ioc!

  11. Pingback: “Proces Verbal al şedinţei de blog” « Buimacii

  12. shogunu' zice:

    Bre şi io ştiu să trag cu praştia, da’ cu brietenii libieni nu mă bat! În 86 fumam de la ei Camel fără filtru cu 60 de lei, că le-a dăşchisără Shop în Cugir, în ’86 (unde eram si io cantonat la ora aia – vreo 19 ani am fost cantonat la pitici şi juniori – pînă în ’89) cînd au venit să înveţe cum se fac maşini de cusut.
    Trag cu praştie în cine vrei, da’ în libieni nu! Că-s „de comitet”.
    Banzai!
    Cu reclama aia la gulaş m-ai băgat sub birou să-mi caut mausu’ 😀

  13. papagigli zice:

    Mai Thierry la Fronde, m-ai spart cu postul asta. Cind insa a venit si eticheta de la Metro, era sa urinez. 😆 Te astept la mine cu funny news despre fut (ball) 😆

Lasă un răspuns

