Corega

Viata-i cu gust da pelin,
Proteza mea e un chin…
Cum pui doua deste,
Cum sa deslipeste…

Mi-a zis mie a mea colega,
S-o lipesc doar cu Corega..
S-ar intari , de belea,
Ca cimentu-n gura mea..

Io-i dadui ei ascultare
Si facui o incercare…
Luai un mar mai maricel
Si-apucai sa musc dan el…

Cand sa dau de-a sa savoare,
Simtii parc-o clatinare…
La a doua muscatura,
Scapai proteza dan gura…

Ieri, la pranz,inca o data,
Poftii sa manc o salata..
Tuc-as io pa ea s-o tuc,
Clantanea de balamuc…

La noapte, pana-n culcare,
Mai fac ultima-ncercare…
Pun Corega, strang rozeta,
Si ii musc un sfarc lu Veta..

Ps/Mey, n-am proteza, are pretenu meu Ghita fermacatoru…

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Corega

  1. dr.Lecter zice:

    Te-ai scos! O sa te caute producatorul, pentru un contract de advertising si promo.
    Desi, nici Veta nu mai are tzatze ca maru’ …

  2. N-are,doctoresa, da auzii io ca cad meteoriti si, cine stie ,mai prindem sau nu…tzatze..sa murim satui macar.. :))

  3. psipsina zice:

    gică fermecătoru zici? 😆
    aştept să ne spui când se face filmu să te vedem…. muşcătoru din veneţia! pfaaaaa….

  4. Mirela zice:

    Esti haios, portia de ras! :))))))))))

    Iata Dzina mea:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/duzina-de-cuvinte-un-cuplu-invidiat/
    Weekend frumos!

  5. Mirela zice:

    OK, normal ca DUZINA! ..am papat u-ul! 🙂

  6. Mitzilic,eco,far da discutie… :))

  7. Alex zice:

    Am râs cu lacrimi! Hotărât lucru, trebuie să repar toţi dinţii, să nu ajung la…Corega!
    Poza cu reclama la Corega e pe bune? Nu mă pot opri din râs ce faţă „zâmbitoare” are dinţosul din ea! Să tot râvneşti la aşa…farmec! Mănânci salată până faci clăbuci la gură! 😀

Lasă un răspuns

