Duzina de cuvinte

E palpabil, sa se stie, tine doar de dibacie
Tot ce va postez acu, nu este o utopie
Salariul io il primesc, cat timp doamna e servita
Nu neg faptu ca imi creste , dac ea e fericita..

Regula mea e-n franceza,
D-asta ele pica-n …freza..
Un saisnoua la mucoasa,
Nu le mai trebe nici masa…

La asa categorie nu pui masca, e-o prostie,
Totu este natural, cadru e ambiental…
Placerile-s absolute, nu-s defect, ele nu-s mute
Treaba este elocventa, limba mea e consistenta
Ps/Mey, limba franceza..Precis ati inteles alte alea

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Duzina de cuvinte

  1. Pingback: Duzina de cuvinte-Ari « cataratorii

  2. Ma descurc si io cum pot…La conjugari stau mai rau, da ma fortez..Vous êtes très gentilE avec moi.. Este ca le am? :))

  3. scorpio72 zice:

    Pai nu stiu..ca eu am uitat si bruma de franceza pe care o mai stiam..:))

  4. Mirela zice:

    À quel point savez-vous parler français?
    Virus, esti tu insuti! Ceea ce scoate mai bun din om duzina asta, este talentul. Cum la ce??? La…scris! Apropo, vezi ca ala-i semnul de la zodia mea, mai sa fie! Uite, daca nu ma crezi:
    http://astrologie-spirituala.blogspot.com/2010/11/ideograma-zodiei-pesti.html
    Weekend frantuzesc! :)))))
    Te-am bagat in Blogroll. 😉
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/licita%C8%9Bia-din-seria-duzina-de-cuvinte/

  5. Pingback: Licitația (din seria Duzina de cuvinte) « Mirela Pete. Blog

  6. redsky2010 zice:

    cred ca era gentile, dar nu vreau sa ma bag in seama 😉
    bravo virusache, tine bine de ea, de limba!

  7. Pingback: Duzina de cuvinte: Instalatorul | Redsky2010's Blog

  8. scorpio72 zice:

    ee,zice ca suntem amabili(le) cu el…:))..face pe modestul!

  9. Penelopa zice:

    Viruse, nu stiu ce varsta ai, ai studiat franceza la scoala? Daca da, ai fost indragostit si ‘in limba’ dupa profa ta? 😀 Doamna ta este bine servita cu placeri absolute, cu ’69’ la care viseaza fermierul din foto…………… 😉

    • May, Penelop, am avut la franceza o profesoara care se freca de coltu catedrei, cand ne explica cele trebuincioase..O fi fost un tic, nu stiu…Doamna din poezie s-ar parea ca se simte bine, dupa cum reiese din text…Baiatu din poza e totalmente nedumerit..Sau o stare de angoasa, numa el ne poate spune… :))

  10. Georgiana zice:

    ca de obicei, ma surprinzi placut! ai talent! daca ai, ai! ce sa-i faci? 😀
    Te pup virusel si-ti doresc un uikend frumos!

  11. Pingback: Duzina de cuvinte. Of, răceala asta! « Georgiana

  12. Pingback: Soacra altoită (al patrulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  13. papagigli zice:

    virus
    Ma tu-mi faci concurenta…la franceza? 😆

  14. Neveule, nu te supara ca am sters mesajul,dar e mai bine asa , sa nu lasam loc pentru interpretari..Stiu , a fost un razboi…Da ,hai sa -l uitam si sa traim in prezent…Nu-i mai bine asa? :))

  15. psipsina zice:

    maestro, cred că ai un succes răvăşitor la peşti. că pe noi ne atragi precum muştele… :))

    • Ma simt ravasit, pana-n strafundurile fiintei mele,pisi! :)) Off, imi adusesi aminte de pescuit…

      • psipsina zice:

        nu fii răvăşit, fii tu. mie îmi place cum le aduci din condei, că d-aia îţi tot dau târcoale precum animalu omonim pe lângă castronul cu lapte. 😳
        lasă că vine şi pescuitul, nu ne-ai zis tu cum te pregăteşti încă de pe acum? 😀

  16. Pingback: duzina de cuvinte- αγόρι μου, αγάπη μου « psipsina

  17. Neveu zice:

    Nu ma supar deloc, ba chiar te-am atentionat s-o stergi.
    Asta e arena ta si-mi place de ea. Neavand insa cum sa-ti aduc aminte de „prietenii” vechi am indraznit sa-i aduc aici:)
    Pentru cele suferite a trebuit sa (le) platesc acestor „amici”.

    Stai linistit, nu-i mai pomenesc la tine pe blog:)))

  18. silavaracald zice:

    Neică, de când mă tot țin să te vizitez cum se cuvine!
    Dar acum m-am decis. Nu atât poezia inefabilă despre… limba franceză m-a atras, cât forografia acestui domn fermecător, în mod sigur francofil; și francofon, bag mâna-n foc! 😉
    Și, că să nu mai uit, în blogroll cu tine! 🙂

Lasă un răspuns

