Urat mi-a fost…

De cat in negura timpului, voi constata ca am avut si esecuri, dar si izbanzi.Pot spune, ca ma identific cu poporu’ roman, cel mult incercat si lovit de vitregiile timpului (istoriei) .Dupe aceasta introducere emotionanta, sa aruncam o privire in teren. Adeca, studiu de caz (fileaza, au nu, lampa)…Tragea bine, spre bucuria sufletului meu.Hopaaaa…Mi se-ncurca firu-n cracan.Ca o paranteza, pot sa scap un peste de doo cifre, nu-i bai (sa fie iubit!) da mi se pune pata la-ncurcaturi de fire.Incurca-m-as , sa ma-ncurc, ca aci vreau s-ajung. Bey, frati pescari, io stiam ca-mi pusesem cracanele in balta echipat la cizma , da ca trecusem intre timp la ghete , uitasem.Buuun…Si cu gandul ca am cizmele-n picere, intrai in apa cu picioru drept sa-mi recuperez firu’..

Stobalc , apa la gheata (carena) !May day, may day (emergency code)…! Pai, ce reac sa fac, tragea pestele…Scosei gheata (a cu apa) si-mi trasai cizma de cauciuc pa picior ( cam cum isi trag bagaboantele ciorapu la dans, la bara)..Dastul da greu, ca erau si alea imbibate cu roua diminetii.Ati vazut frun pescar cu gheata-n stangu si cizma-n dreptu? Dac n-ati vazut, eu asa eram atunci…Ptiu…
ps/Azinoapte , imi pusei busuioc supt perna, ca e Dragobetele…

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Urat mi-a fost…

  1. Viruse, cu tine ar trebui sa mearga un fotograf la pescuit, ca ar face cariera. Cat de senzationala ar fi fost o poza cu pescarul semiincaltat! Sau cu legendara lupta intre tine si monstrul din Dunare.

  2. psipsina zice:

    hahal pescar mai eşti, măi virusache! când să mă laud şi io că gata, am cunoscut pescarul pescarilor şi pe deasupra şi cu talent la scris, auzi la el… îşi trage cizmele ca dansatoarele la bară. păi tu te-ai dus să-i seduci sau să-i pescuieşti pe aceia? 😆
    pentru curiozitatea-mi: ce visaşi azi noapte printre busuioace?

  3. Pescaru pescarilor, craiasa reginelor,ingineru doctorilor… :)) Pisi , chiar asa le-am incaltat, am ridicat picioru putin flexat din genunchi( gratios,chiar), ca nu-mi intra din cauza umezelii, se cam intepenea..Cu visu..M-a pus naiba sa deschid clipu ala cu Charlize Theron, de la blogu papal..Se facea ca ma pupa. Ea, Charlize… Cand sa mai visez, m-a intrerupt visu adevarat…Am visat o intindere mare de vita de vie, de nu i se mai vedea capatu..Pe spaliere..O fi de bine, de rau, nu stiu..Ce stiu, ca inaite de culcare, dupe ce-am pus busuiocu, am baut ceva zaibar, da nu mult… :))

  4. teonegura zice:

    Imi place mult mirosul de busuioc, foarte foarte mult 🙂 Cu pescuitul nu le am eu, chiar deloc, dar povestile pescaresti m-au fascinat mereu :))

  5. Georgiana zice:

    tre să mă iei cu tine la pescuit pe post de fotograf! îţi dai seama că luăm puliţer-ul???

  6. Georgiana, pai cand ai da de tantarime ,uiti de pulitzer… :))

  7. Io zice:

    Virusache, tata, ia zi-mi, tu-ti iei la tine doo caramizi rosii cand’ te duci la pescuit?

    • Asta? :))
      Intr-o zi,Alinuta trece pe langa un lac si vede un pescar… Fata, curioasa din fire intra in vorba cu el si intreaba:
      -Nene ai prins ceva?Cu ce dai?
      -N-am prins nimic, desi dau la rame,viermusi,mamaliga si pestisori.
      Alinuta, observand ea o caramida pe care pescarul nostru o ocrotea devine si mai curioasa…
      -Nene da ce faci cu caramida aia?
      -Eeeeeee, daca faci sex cu mine iti spun!
      Suparata de aceasta jignire,Alinuta pleaca,insa dupa vreo 30 de minute se intoarce iar:
      -Nene, imi spui acum ce faci cu caramida?
      Acelasi raspuns il primi si se supara din nou…
      Dupa alte 3 incercari:
      -Hai, nene ,ca sunt prea curioasa ,hai ca fac sex cu tine!
      Dupa partida, fata, curioasa, il intreaba:
      -Imi spui acum ce faci cu caramida?
      -Mai fata, pai daca am vazut ca nu merge cu rame, viermusi,mamaliga si pestisori, am zis sa dau si la caramida.
      -Si ai prins ceva?
      -Pai nu am prins nimic la celelalte, dar la caramida esti a treia!

Lasă un răspuns

