Si mai am o neclaritate..

Ca tot veni vorba de 8 Martie..Nu stiu ce sa cumpar ..Primula, Bromelia, Begonia sau Anthurium rosu..Parc m-ar atrage Kalanchoe calandiva, da nu stiu…V-as ramane indatorat, de-mi dati o idee…Oscilez d-azinoapte, am ochii plini de nesomn…Sunt distrus , arat ca dupa un accident de masina..Am rugat luna sa-mi spuna, da ea ..canci Am ascuns cer senin si ocean in inima mea si tot degeaba, nu-mi raspunde nimenea, nimica ,nimicuta…

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Si mai am o neclaritate..

  1. psipsina zice:

    😆 😆 😆
    primula, begonia sau bromelia? dacă mă întrebi pe mine, ca o psipsină ce mi-s ţ-aş zice repede, repede katzengrasse! da tare mi-e că ea nu papă d-astea. săbioare, man? merge?
    fain semnu de întrebare… extrem de artistic!

    • Sabioar ,poate, suna si razboinic ..E dispusa spre varf si simbolizeaza ascensiunea gandurilor mele spre zari nepatrunse… Katzengrasse ,cand o sa am pisoi,, :))

      • psipsina zice:

        bineeee, bineeee… ascensiunea gândurilor, auzi la el. metaforel!- parcă ai fi frate cu mala.
        ia-i un trandafuhrer, că tot e cea mai demonetizată floare şi prezintă următorul avantaj: este scump şi se oflieşte repede întrucât e boboc rezultat prin jumulirea petalelor ofilite. 😉

  2. Marian S zice:

    Anthurium ? nu se cade
    Să pui floarea în balade.
    Bromelia ?
    Numele-i e de la brom
    Cu efecte ca de rom ?
    Zic Begonia, că Primula
    Rimează prea mult cu…

  3. rokssana zice:

    kalanchoe e foarte rezistenta…si arata bine..
    anthurium,de asemenea…floare dureaza o luna…
    o sugestie,pot?orhidea phalaenopsis…aici

    • Uau,Roxi, une ma trimisasi tu e raiu florilor… Dac iau d-aia, imi trebe o foarfeca, stropitoare cu cioc subtire, pulverizator, platou cu bile de ragila si ingrasaminte pentru orhidee.Ma las pagubas…Multam pentru indrumare… :))

  4. Mai bine un obersturmbanfuhrer… :))

  5. Roxi,textul pe care l-am scris n-are pic de adevar.. :)).. :))

  6. waw! Nu eşti practic deloc! cumperi un „buchet” de lăptuci (salată verde – în limbaj autohton) din acelea creţe pe margini, le aşezi cât mai frumos într+o fructieră şi arunci printre ele cîteva boabe de rodie, apoi scrii pe marginea unei bacnote de 1 (cu cât mai multe zerouri în coadă cu atât mai bine) euro: pentru tine iubito! te asigur că va fi fericită să primească mesajul scris! Salata… va uita de ea în doi timpi şi trei miscări!!!

  7. scorpio72 zice:

    :)) de abia a doua oara am vazut semnul…tare!

  8. BlueRiver zice:

    … niste flori de mucegai, merge? 🙂

Lasă un răspuns

