Tot i-auzi…

Daca ieri vorbii de prefectura, parc’ nu ma lasa sufletu’, sa nu zic ceva si de primarie…Si e tot olteneasca, sa traiasca! Diriguitorii urbei creara un nou birou la primarie:
NUCRCARUAECDUBDUAD
In urma comasarii unor compartimente, Directia de Urbanism din Primaria Craiovei s-a ales cu o denumire imposibil de retinut, care nu incape nici in acte, nici pe placuta de la usa..In traducere ar suna cam asa: ” Biroul de –Nomenclatura Urbana, Certificate de Recenzie, Certificate Atestare Registrul Unic de Atestare, Evidenta Constructii si Documente de Urbanism, Banca de Date Urbane si Avizare Documente „.Adica, ce plm-ea o fi asta, ca mi se-ntortoche prin gura?Stai, s-o iau de la cap.. NUCRCAR….Tot mi se-ntortocheste…Nici prin anagramare nu-mi iese…Ca uite, aci imi da dintr-una..TRAIAN BASESCU..Amestecam bine,bine si ne da:N-A BESIT CARASU…Ce-mi place mie, cu pescuieli…Si-n alte limbi se-amesteca bine:

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tot i-auzi…

  1. M-ai dat pe spate cu asta. Este ceva de la sublim in sus. Satanic abuser? Cum e posibil sa ti se anagrameze numele intr-o caracterizare (ca la scoala.. „Caracterizarea personajului base”) 100% potrivita? Eh, uite asa! Este foarte tare, zic eu.

Lasă un răspuns

