Stimate client (2)

Sau cum era sa ma dezbrac in banca (numele bancii nu-l dau ,din motive lesne de inteles) la chiloti, in prezentza unei consiliere clienti.////Faza Uno-Nedumeriri////
-Sarut mana, am o neclaritate.Am doua extrase de cont, care nu bat cap la cap.Sunt diferente de suma, fara sa fac nici o operatiune.-Dati-mi buletinul si cele doua extrase si asteptati in birou, ma voi interesa la Bucuresti.Dau io buletinu’ si hartiile si-ncep procesu’ de asteptare (moarte n-are)..Adica fro 35 min…Intre timp , intra o colega de birou (care probabil fusese la o cafea) si ia niste documente de pe biroul alaturat.Pleaca si asta..Unde, nu ma-ntrebati, ca nu-mi spuse…Io singur cuc, trecea timpu’ si-mi venea sa-mi introduc ceva in altceva, in el de cont si-n ele extrase…Vine, in sfarsit…-Am vorbit cu Bucurestiu’, da’ mai fac niste verificari (ah, muica mea, drag mi-a fost).Dati-mi numarul de telefon si va sun maine (tot drag mi-a fost)…Imi da extrasele de cont, da’ fara buletin..-Pai buletinu’? intreb io nedumerit..///Faza Due-streaptease///

-Dar vi l-am lasat aici pe coltu’ biroului.Cautati-l, ca poate l-ati luat de pe masa…!-Doamna, in nici un caz, vi l-am dat personal si l-ati luat d-voastra..-Nu se poate, e posibil sa-l fi luat colega din greseala , cand a intrat…dar mai verificati la d-voastra…!Ca sa-i fac hatarul, rastorn continutul borsetei pe birou, imi verific buzunarele de la scurta..Nimic, normal…-Vreti sa-mi dau si pantalonii jos? Mi-o fi cazut in chiloti..-Nuuuu,nuuuuu…!Mai asteptati , sa mai vorbesc cu colega….Mai astept io frun sfert de ora si o vad (in sfarsit) ca vine cu buletinu’ in mana…-Va cerem scuze, colega l-a luat …fara sa-si da seama..Nu i-am mai spus, inca o data, ca l-a luat ea…si-asa vorbeam cu peretii…De teama sa n-o reclam pentru neatentie (zic io, ca un crestin), imi zisa ca-mi promite ca-mi ..da.Un telefon, bineinteles,la ce va gandeati… ? ps/ Pe la voi se face streaptease la banci?

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Stimate client (2)

  1. Nu ai invatat pana acum ca in Romanelia nimeni nu a gresit si nu va gresi niciodata? Intotdeauna este celalalt/cealalta sau altii/altele. Niciodata „eu”.

    Si apropo de astfel de institutii private care iti dau sentimentul de „cooperativa” (buna poza, ca veni vorba), romanasii vor ramane blocati cu ele pentru ca e clar ca le place. De ce? Pentru ca el intotdeauna ameninta manios, dar niciodata nu face reclamatie. La foamea care se asterne lin ca omatul peste tarisoara nu pot crede ca vreo doua reclamatii bine plasate nu ar „rezolva” un „nevinovat” din asta.

    As putea sa iti zic cu mi s-a schimbat cursul valutar in fata, in mijlocul zilei, la Banca Transilvania, exact cand ma pregateam sa ii intind ieuroii sa mi-i schimbe, dar nu vreau sa te deprim si mai tare.

    • Ca venira si la mine cu o plianta si ma-mbiara(imi facea din poza un Mos Craciun cu ochiu’,ca s-o primesc in dar)sa stau capra si nu vrusei.Ba inca ziceau sa mi-o puna pe tava(credit pe tava,asa scria pe oferta).Sa-mi dea 8000

      (ron)de numere in rate.Adica,dupe 60 de luni,aveam curu’ ca a lu’ Elton John…Si mai zicea acolo c-o punem rapid(modalitatea de-a sta capra) in mod avantajos,cu dobanda cu tot si fara timp pierdut…Boerie,vericule….Sau BRD ne-aduce noua de sub poala doo oo

  2. Vladule,ai dreptate !Si noi stricam..Dar era prea tinerica si simpatica, am zis ..treaca de la mine… :))

  3. psipsina zice:

    unde oi fi găsit tu poza nu știu da e mortală.
    da nu înțeleg de ce s-a dus ea să vărbească cu bucureștiu? că doar s-a inventat calculatorul, rețeaua…. a, da și pupezele bancare.
    mă întrebase și pe mine una, pe când m-am dus la bancă să facă conoștință cu mine și cu buletinul meu (da, am verificat acum dacă mi l-a dat înapoi) dacă am nevoie de banii din cont. contul firmei. mi-a stat pe limbă să îi urez sănătate, viață lungă și altele… o chinuia grija????

  4. Nu ziceam de tine in particular. In cazul asta nici nu cred ca era necesara reclamatia. Insa daca te lasa sportiv de buletin si te mai si acuza ca l-ai luat, ar fi fost, cred eu.

    Ziceam ca in general suntem niste momai care stiu sa se vaite dar nu sa si ia masuri. (aici nu vorbesc de reclamatii la OPC – nu sunt chiar atat de ignorant sa cred ca exista vreo alta urmare decat o spaga incasata de aceasta minunata institutie a statului). Problema este ca si daca se gaseste unul care sa isi exprime nemultumirea printr-o reclamatie la superiori va fi catalogat imediat drept „scandalagiu” sau „dus cu capul” pentru ca ar fi singurul, ceilalti (multi poate) care si-au luat-o plecand cu coada intre picioare in cel mai caracteristic stil romanesc.

    PS: Stiu ca sunt poate cam prea inversunat, dar la capitolul banci chiar am pretentii. La piata sunt mai relaxat ca imi pot lua teapa cu maxim 2 kile de cartofi, insa la banca miza e un „pic” mai mare, nu?

    • Stiu ,Vladule! Multi sunt tepuiti la banci,mai ales cei care nu citesc cu atentie(culmea basinii, ce e important e scris la subsolul paginii cu litere abia vizibile) clauzele(comisioane etc) Cat despre opinia de turma,ce sa mai zic…

Lasă un răspuns

