Stimate client(1)

…va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o, apeland la BRD Finance Credit Consum cu ocazia recentei d-voastre achizitii.Va confirmam, prin aceasta scrisoare, coordonatele creditului d-voastra etc..din care-tineti-va bine/nota redactiei-CHELTUIELI privind dosarul-400RON.Va multumim ca ati apelat la servicile noastre Telefon,Fax…” Adeca, patru milioane d-ai vechi..Sau mai bine zis ” Larga,larga,dasta muje larga”,,Din aceasta larga, larga urma sa primesc lunar scrisoare dan Bucuresti , prin care sa fiu informat cate rate mai am da plata, eventualele fluctuatii ale dobanzii etc Va informez , cu respectul cuvenit si supusenie, ca postasii au facut carare la cutia mea postala (mare cazna pe femeia de serviciu, ca nu poate scoate urmele cararii) dandu-mi , ca si banca o noua portie de larga,larga…In acest context, nici o scrisoare (instiintare, veste, ordonanta, pricaz) in DOI ani..Si cand te gandesti ca la Maraton, in anu 419 , un atenian alerga 42 km pentru a vesti victoria..
ps/Am ales acest refren de melodie, ca prea suna frumos…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Stimate client(1)

  1. Georgiana zice:

    spune-mi cum fac să ajung la ei ca să-i muşc de nas!! cum să mi te supere?? nţ nţ nţ

  2. psipsina zice:

    😆 păi alţii n-ai găsit decât ăi de la brd? sunt cunoscuţi în piaţă că îşi iubesc clienţii… laarg!

Lasă un răspuns

