Duzina de cuvinte(2)

/Acum/, iar suntem in ciclu,
/Schitele/ le face-un hatru-papal..
Nu-i/aiurea/ , nu/gresesc/ ,
Mai mult,vreau sa va starnesc..
Cu pietre-n mine nu dati,
La zid sa ma lapidati,
Nu fiti /incapatanati/…
N-am ajuns sa ma loviti,
In cap cu /meteoriti/…
Ciocu’ mic si far de certuri,
C-aveti si voi/acareturi/..
Unele /vandabile/,dar toate /palpabile/
Nu va mai supun la munci,
Sa va spun /povestea/, atunci
Si sa incep predica, cu iz de /America/ :
…………………………………………………………
/Povestea/ mea e parca rupta din /America/, nu/gresesc/ cand afirm asta
Aici, in RO, cu vremurile astea, nici nu mai ai curaju’ sa investesti .Dac’ n-ai managementu’ pietii, esti frant.Pentru ca-n viata intervin lucruri neprevazute, trebuie sa fii prevazator..Sa ma iau pe mine,/ acum/..Ce ma incanta cel mai mult si mai mult , este mirajul cumparaturilor,lucrurile /palpabile/.De fapt, la veniturile mele nete de 1 mil(one million)) euros pe an, imi pot permite niste ghidusii.Bai,taticu,, nu ma dau mare si nici nu ma-nfoi ,ca n-am pene, ce pana mea.Da-mi place (simt ca ma ia la cap un fel de vertij) sa cumpar lucruri scumpe si numa’ de firma..Sa incep cu textilele,ca nu suport chinezismele,fac alergie.Si sa dau un singur exemplu.Una e sa scoti carasu’ din balti privatizate (subliniez) imbracat cu un trening/ aiurea/ din polyester si alta e sa mulinezi, echipat cu un Kappa sau Nike, cotton 100%.Parca e altceva…Revin la cumparaturi, ma urmaresti ori faci parte din categoria celor /incapatanati/ ??In urma cu cateva zile, dup’ ce-am servit un organic food ,constat cu stupoare ca plasma mea nu mai corespundea cu noul design al livingului..Si facea si nota discordanta cu cele doua picture semnate Picasso,cumparate la licitatie ,de la un colectionar ..Un mizilic, le consider simple /acareturi/ pan la urma, cate o suta de batrane para , pe bucata..Ca o mica paranteza, sunt intr-o continua lupta cu timpul.,va dati seama, la mine timpul se masoara in time is money, afacerile nu asteapta, sunt ca un /ciclu/ ,ceva intrat in rutina zilnica.. Ma-ntelegi ce spun acum sau iti aduc /schitele/ ?.In consecinta , mi-am achizitionat un Rolex (placat cu aur), ca sa-mi ordonez in mod eficient business-urile..Si , cum sa-ti explic, ma si calmeaza /atunci/cand il privesc si,in paralel, ascult un Vivaldi la linia audio DE ULTIMA GENERATIE.In fine, reiau, imi sun soferul si-i spun sa-mi scoata jeep-ul (un BMW X5) destinat numa’ pentru cumparaturi.Mai am un NISAN PATROL(tot nou), cu asta ies cand semnez contractele.De fapt, nu support decat 4 ori 4, sunt mult mai confortabile, iar de sigurantza , nu mai vorbesc,pot cadea pe caroserie si /meteoriti/.Mai sa fie,nu mai pot continua,chiar in momentul asta, ma suna un dealer pentru un intravilan de 5000m patrati..Revin…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Duzina de cuvinte(2)

  1. Georgiana zice:

    :))))))))))))) esti mortal!!! nu mai pot de râs 😀 😀 😀 Eşti nebunelea! nota 10 cu felicitări!
    http://georgiana75.wordpress.com/2011/02/05/duzina-de-cuvinte-2/

  2. psipsina zice:

    omule…. teribilus, minunatus! doamne ce-mi placi! deja am senzaţia unei dependenţe curioase de postările tale! 😆

  3. Pingback: duzina de cuvinte- cum să seduci un aragaz « psipsina

  4. Mirela zice:

    Portia de ras si voie buna! Ai talent! 😆
    Aici e linkul catre duzina mea de cuvinte. Fireste ca te-am adaugat printre autorii de azi, merita ca toti cititorii mei sa vina si sa te citeasca! Felicitari! 😉
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/duzina-de-cuvinte-schi%C8%9Be-vene%C8%9Biene-pentru-america/

  5. Pingback: Duzina de cuvinte. Schițe venețiene pentru America « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Duzina de cuvinte-Concediu ratat. « cataratorii

  7. scorpio72 zice:

    :))scorpionule..mie imi place cum le invartesti!
    Am citit pe ritm de hip-hop ce ai scris..asa am simtit!Yee.

  8. papagigli zice:

    virus
    Ha, i-ai imbrobodit! Toti cred ca-i parodie, numa eu stiu ca-i pe bune, milionarule! 😉

  9. mitzy_mo zice:

    Spune-mi dacă ai spa, ca să-ți spun cine ești…

  10. malasuerte zice:

    cand e cheful ala la piscina? 😀

  11. malasuerte zice:

    virus,
    da` se poate si fara 4ori4? Ca nu stiu la cine nu suporti fara? Doar la tine sau si la ceilalti? 😀

Lasă un răspuns

