D-ale urbei

In Banie avem sirop.De mure, coacaze, afine.Mai avem unu de portocale , la Salubritate.Se numeste Sirop F. si da o infuzie de tinerete in peisaju’ administratiei locale.Si nu oricum, ci pe ritmuri de hip-hop.In lumea muzicala a juvetilor , e alintat cu numele de Vastu’…Cu Vastu’ castigi, pac,pac, e pe de leu.Si asta , nu-i nimic…In Banie, pana si cainii comunitari au cultu’ curateniei.
Venind inspre casa pe-o alee dintre blocuri, sa ma crucesc si nu alta. Zic „visez sau e aievea? ” Un maidanez (super educat) se caznea din rasputeri sa ajunga cu posteriorul deasupra unui sac de plastic lasat pe trotuar de un maturator stradal.Ca s-a usurat (maidanezu) in munca salariatului de la salubritate sau c-a fost manat de frun instinct civic, nu stiu…Cert e, ca -n mine s-a aprins brusc un soi de patriotism local si mi-am zis:” Bai nene, pana si maidanezii participa la mentinerea curateniei urbane!”Si parc- am simtit un fior de UE pe sira spinarii.!

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la D-ale urbei

  1. 🙂 🙂
    Data viitoare cand trec prin Bănie trebuie să mă opresc pe acolo să văd şi eu minunea. Să îmi zici numai pe ce străzi am şanse mai mari să prind miracolu’ LIVE.
    Ave!

Lasă un răspuns

