Trafaletu

Sa nu faceti ca mine, caca mine patiti.S-o iau esalonat.In primavara, pana-n rasaritu’ aisorilor, vrusei sa robotesc si io prin casa, sa schimb aeru’ si sa fac o surpriza-n familie.M-am gandit , ca pot suplini munca unui zugrav ,volumul de munca nefiind prea mare.Asa ca, in dimineata fatidica, m-am apucat de unu singur sa dau cu lavabila pe tavanu’ din bucatarie.De dat , am dat.Si n-oi mai da , cate zile oi mai avea.Am decis (ceasu rau) ca se poate lavabalui cu trafaletu si far de gratar (temasinel) ca era utut intr-o parte.Rezultatele nu au intarziat sa apara.45,99% din lavabila mi -a curs pe cap, brate si pe ziarele imprastiate pe gresie .Si 3% in nas.Zi cu deznodamant horror, intrucat(stiti chestia cu cazutu painii-n cacat) s-a intrerupt si apa curenta ,au schimbat baietii niste supape in oras si io n-am stiut-prost informat.Asta a facut, ca Mos Gerila(sau branza de oaie) sa ramana asa 1h si 30 min., pan a venit apa.Cand m-am uitat in oglinda de la baie , aratam ca un urs polar izolat pe o banchiza.Da nu m-am lasat, pana n-am curatat faianta si gresia de zoaie (aici stratu era mai uniform decat pe tavan)..In fine, cine o mai da cu trafaletu’, trafalet sa se faca…

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Trafaletu

  1. surry zice:

    Si eu credeam ca sunt singura care pot pati din astea,doar ca din alt registru:din ala cu centrala pe lemne cand ai lemnele verzi si nu ti se aprinde.:(
    De la ora 9.45 pana cum 11.36 cand m-am dat batuta am stat cu dorsalul in sus cu capul in centrala..A ba mai mult am si un uscator de par uzat cu care fac tiraj.Mama ei de centrala ca nu a vrut nici cu brichete de aprins,nici cu lumanari si spirt si nici cu vaselina si ulei de drujba!
    Din cate stiu la viata mea am iubit tigan,dar cred ca el nu m-a uibit!:)))
    Acum incerc metode sa scot mirosul de parlit din nari..:)))
    numa bine,

  2. psipsina zice:

    nu ştiu de ce dar am senzaţia că ursul cela din poză e mai fericit decât erai tu cu valabila în cap! cred că familia a apreciat la cote maxime supriza de a fi rudă directă şi inopinată cu mamiferu polar, nu? 😆
    trepidantă viaţă mai ai vv-ule!

  3. ügyvéd zice:

    Domnule virus craiovean, il mai tineti minte pe A.E.I.O.U. de la Jurnalul? Ei, eu sunt varul sau. Mamele noastre sunt surori, dragele de ele. Matusa Ilona, mama lui, a murit, biata de ea, de cancer. Apoi a murit si verisorul nostru Sanyika.

Lasă un răspuns

