Telecomanda

Ieri ,dupa un praz , o sunca si-o cinzeaca de palinca,
Cum n-aveam io chef de munca,ca-mi venea pe gat a sunca,
Ma gandii,fratele mieu, sa dau drumu la teveu…
Zisei sa ma recreez si-ncepui sa butonez…
De gandesc,imi vine,zau,sa zic ca fu ceasu-al rau..
Cum catam pe la canale,dadui de chiomb,mai la vale…
Apasai pe alta tasta,ca sa scap de a napasta,
Nu putui,tuca-v-as gura,ca se bloca tastatura..
Crezui ca s-o debloca si turnai zaibar pe ea..

Ma uitai iar la teveu,chiombu’ hahaia la greu
Zicea el de niste fete,cu ochii mari ,ca de cepe
Mai apoi cu bugetarii,de pensii si de salarii..
Sa se fi transmis la el, pe unde, cel zaibarel?
Da’ nu cred, ca chiombu’ bea, doar Chivas, ce pana mea…
Mare chin, mare necaz, mai mancai un fir de praz..
Ca zisei, ca cu verdeata, imi trece reacu a greata…
Teapa, cu-a sa scafarlie , n-o rezolvi nici cu-o lamouie..
Ce sa fac , sa ies din criza, scosei cordonu’ din priza
Ps/Pe telecomanda mea o usuc io, fac ceva..

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Telecomanda

  1. psipsina zice:

    nu ştiu! nu ştiu! -pentru că nu le am cu telecomanda şi teveul, târziu am aflat de unde vine vorba asta care o tot auzeam în jur…
    aşa-ţi trebuie dacă te apucară oarece mâncărimi! teveul e bun să vadă mosafirii că ai (adică eşti avut) cu un mileu pe el ş-un peşte de sticlă de-ăla de juma de metru. cu cât e peştele mai mare, cu atât e omu mai avut… 😉

  2. Georgiana zice:

    deci de la astia au preluat-o Mondenii 😀

Lasă un răspuns

