Crima cu premeditare

N-o fi ea cu sange rece,da-i cu premeditare…
Asta are alte apucaturi. Ii place sa verifice duminica la 6 dimineata alarma masinii din parcare sau tureaza motorul la maximum pentru a desfunda jigloarele, curatite de altfel cu o saptamana inainte. Acasa la el, in debaraua proprietate personala, in dreapta sau in stanga borcanelor de dulceata si castraveti murati, vei gasi in mod sigur cutii goale de margarina pline ochi cu suruburi de diferite marimi, saibe, banda izolier si nelipsita lada de scule din lemn, de multe ori imbibata de uleiuri.

Daca-l intrebi ce face cu atatea suruburi, invariabil iti va raspunde ca sunt bune la casa omului. Initial, iti vine sa-l aprobi si o secunda iti trece prin cap ca e bine ce face si ar trebui sa ai si tu niste rezerve, ca nu stii niciodata cand vei avea nevoie.

Fiind denumit de sotie barbat de casa, el isi ia in serios rolul si, chiar daca nu e nevoie, isi gaseste de lucru. Ii place sa faca gauri in zidul de beton al camerelor din apartament. Ba pentru o aplica din ceramica sau un raft suspendat de bucatarie, ori numai asa, pentru a auzi vecinii ca el lucreaza si in zile de odihna. Poate fi si inlocuirea garniturilor de la robinete, chiar daca peste doua zile incep iar sa picure. Totul e sa faca ceva. Am uitat sa spun ca in trusa de scule, la loc de cinste, troneaza cheia franceza si nelipsitul set de garnituri de cauciuc, unele facute chiar de el cu foarfeca. O sa ziceti ca e bine sa fii priceput si sa suplinesti munca instalatorilor. Aveti dreptate, dar el mai are o calitate . E zgarcit! Daca-i ceri ceva din trusa, in prima faza va raspunde ca n-are numarul asta, dar va mai cauta, ca le-a-ncurcat nevasta-sa si nu stie pe unde sunt. Bineinteles, asteptarea iti va fi zadarnica, te vei resemna si iti vei lua angajamentul sa nu-i mai ceri nimic sau sa iti cumperi strictul necesar.

Si mai stie ceva sa faca Gratarul cu mici! Asta-l plamadeste la ceas de seara, la parterul blocului, intr-un loc dinainte stabilit, pe care si-l aroga drept proprietate, chiar daca mai este invadat periodic de cainii maidanezi ce-si marcheaza teritoriul, ademeniti de resturile ramase de la prajelile anterioare. Acum e momentul sa-si etaleze gusturile rafinate in ale muzicii. Pentru asta, da drumul la maximum la combina cumparata in rate, repertoriul fiind ales din cele mai ascultate si iubite cantece ale topului manelistic. In final, gratarul e facut cu strigaturi. Cu ochii la etajul 3 (unde sta, fiind proprietar), ii cere sotiei sa-i mai aduca ceva ce a uitat(?). Priveste apoi cu fudulie in jur, prin ceata fumului imbietor, doar, doar o fi fost vazut sau auzit de vreun vecin. Ca de, el isi permite, la el in casa se traieste bine!

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Crima cu premeditare

  1. papagigli zice:

    Inteleg ca va cam ucidizeaza nea manea, asta. Da, mistoc conceputa crima cu premeditare 😉

  2. psipsina zice:

    bun găsit, virusverbalis.
    pentru că regula spune că trebuie să ne prezentăm crimele și celorlalți, uite-o pe-a mea:
    http://pisica07.wordpress.com/2011/01/24/crima-cu-premeditare/

    tare cunoscut personagiul creionat de tine! 😆

  3. Georgiana zice:

    Iaca a mai aparut o regula, cica tre’ de musai sa pun link si la tine!
    http://georgiana75.wordpress.com/2011/01/24/crima-cu-premeditare/
    Doamne, cât de familiarizată sunt cu personajul tău, sau mă rog, al maică’sii. Pentru asta tre’ sa’i multumim lu’ Ceaşcă, că i-a mutat de la ţară fix la bloc!!
    Am să mai vin la tine, că-mi place!
    O săptămână faină-ţi doresc!

  4. Psi,amica mea din blogrol(Asspida) imi zice vv!Scurt si cuprinzator,far de consum de litere…

  5. Georgiana zice:

    vv, imi place tare mult cum scrii si de aia vreau sa-ti fac o propunere: nu vrei sa devii colaborator la buimacii.wordpress.com? Ce înseamnă asta? Înseamnă că ne dai voie să postăm texte de-ale tale, de pe blog, bineînţeles cu link către blog şi tot tacâmul. A? Ce zici?
    Încă o precizare: nu va trebui să scrii musai pentru buimaci, deci nu vei avea nicio obligaţie.
    Aştept răspunsul tău cu interes maxim 🙂

  6. zaqk zice:

    Pfuai, ce miros placut vine de la parter! 😀

  7. Georgiana zice:

    alooooooo! enibadi hir???

  8. Pingback: Crima cu premeditare « VatiClanul Papal

  9. Acu putui sa raspund…Georgiana,iti multumesc pentru interesul acordat…Nu stiu ce sa zic…In primul rand nu vreau sa va-ncurc…Nu cred c-o sa fiu consecvent blogului,pentru ca mai spre primavara or sa intervina sincopele,timpul dedicat va fi mai scurt ca pana acum…Iau in calcul pasiunea mea… de la Burebista-ncoace(iar nu ma abtin) cu ale pescuiturilor si alte bazaconii…Ca idee, sunt de acord,pan la urma nimeni nu pierde nica…Totu se transforma… :)) Daca voi credeti ca e ceva interesant p-aici,luati ce credeti de cuvinta,no problem..Eu scriu pentru antrenarea neuronilor..Cateodata imi iese ceva,altadata nu…Dupa „buget”,coane Fanica…Clasamentele, topurile etc ma lasa rece, blogu-i facut pentru amuzament ,un fel de supapa (viata e cum e,o stim cu totii) nu am un scop anume nu urmaresc afirmare etc…O seara cum ti-o doresti! :))

    • buimacii zice:

      vv, nici noi suntem pasionati de clasamente! scriem si ne distram. Atata tot. Esti un tip tonic si scrii bine! Multumim c’ai fost de acord sa ni te alaturi! Chipintaci si-o seara faina!!

  10. wow , ce bine moroase 🙂
    aproape o crima , nimic premeditat 😉
    http://windwhisperer.wordpress.com/2010/09/17/green-attack/

  11. mitzy_mo zice:

    Măi, c-am zis c-o fi de la mistreții ăia când am văzut titlul. Că te-a luat cu remușcări să pot dormi și eu noaptea…

    • Bine ati venit si buna va fie inima!Mitzi,imi trecusi pragu, pan la urma… :))

      • mitzy_mo zice:

        D-apăi ce să fac, că sunt un biet suflet creștin pe care-l răscoliși cu cu luare de viață și cu vărsare de sânge. Pragul ți l-am trecut eu de multe ori, dar numai acum mi-am permis să intru încălțată să las urme. Că no, încălțat intri doar la omul bun sau la omul rău. La primul pentru că are suflet bun, iar la ce-l din urmă pentru că nu ți-e aminte să fii om.

  12. irenadaiana zice:

    http://irenadaiana.wordpress.com/2011/01/24/crima-cu-premeditare/
    draga virusele , uite cum imi deschizi pofte atavice de crimaluit cu premeditare. Norocul meu c-am plecat de la bloc , altfel „Spealba de la 2” ar fi fost curand arsice cu gratarul ei cu tot. Cred ca scrie pe undeva prin regulamentul de convietuire la bloc unde , cum si cand sa-ti etalezi talentele de grataragiu sef ca altfel nu-mi explic cum de toti respecta acelasi tipar si anume – pozitionarea gratarului de regula la intrarea in bloc (preferabil cea din dos pe unde se cara gunoiul ) , intr-un loc bine marcat de maidanezii din dotare , la ore de maxima audienta ( ca doar tre’ sa stie toata lumea ce-ai pus sau n-ai pus inclusiv toate barfele de rigoare) , preferabil sub un geam deschis (daca ai fost pe faza si-ai vazut ca s-au schimbat perdelele ori s-au pus niste rufe la uscat e si mai indicat) , condimentat din plin cu coji de seminte (nu din productie proprie -semintele- ci doar cojile), cutii de bere sau plastice cu vin de la colt. Normal ca dupa , locul trebuie sa ramana asa cum l-ai gasit , adik cu resturile de data trecuta daca nu le-au halit maidanezii , fro 5 farfurii de plastic semiarse , hartie cat cuprinde (ca poate ti-o mai trebui sa-l aprinzi si data viitoare ) , basca cenusa visurilor purtata de vanturi … eh nu ca deja sunt gata sa mai planuiesc una.
    Multam de vizita. 🙂

    • Salut ,Irene si bine ai venit!N-am nimic cu cei care fac gratare,ca doar toti facem..Da,fa-le ,taicule,unde trebe…si fara chiuituri…Uhaaaa…

      • irenadaiana zice:

        Asa-i Virusele si mie-mi plac graterele pline da nu la „chisatoarea” blocului , d-aia mi-am facut o curte , macar aici stiu cine face , e de-al casei. 🙂 🙂 🙂 Da nu zici ca odata ploua si-a bagat individa garatarelu pe hol ca mai aveam nitel si chemam pompierii ca nu stiam ce-i cu atata fum. Noroc c-a strigat-o pe fie-sa sa-i mai aduca niste bucati si ne-am linistit. Nu luase foc nimic . 🙂

  13. GabiA zice:

    Buna ziua la toti pofticiosii!
    Io(ardelean) nu prea pot a-ntelege cum vine asta sa faci grataru’ intre blocuri…
    Ori is io mai pudic din fire. Mie-mi samana a pupat feciorelnic, in troleu, intre doua statii: toti se uita si poftesc… da ciuci, ca pana acasa mai e…
    Cum vine asta: sa se uite toti la mine-n blid, de cate ori intorc micu’ de pe-o parte pe alta, ca mai cade cite unu in iarba(udata de maidanezi) si-l iau si-l pun iar pe foc sa-l sterilizez…
    S-apoi care-i placerea sa frigi carne daca n-o auzi cum sfaraie, din cauza manelelor. Pai dac-as fi „mic” io nu m-as praji de ciuda lor, a astora…fara numar…fara numar
    Da cre’ ca io-s mai incet la gandire sau n-oi fi in pas cu timpurile, cine stie…

    • Ba gandesti repede si bine! :)) Ti-am vazut cuptorul ,arata bine de tot..Iar muzica de fundal e linistitoare…Ti-as fi spus si pe blog ,da nu-mi da drumul la selecteaza profilul…Sau nu ma pricep eu sa transmit acolo…

  14. Pingback: psi-words – crimă cu premeditare

  15. Pingback: Psiluneli-Crima cu premeditare | Cățărătorii

  16. Pingback: Crimă cu premeditare | BLOG D'AGATHA

  17. Pingback: Crimă! Cu premeditare… | Alma Nahe

  18. dordefemeie zice:

    Din pacate sunt multi ca el, cred ca sunt repartizati uniform, minim unul la fiecare bloc, sa nu se plictiseasca vecinii de atata bine.

  19. dagatha zice:

    Deci…aşa a început totul…

Lasă un răspuns

