In sfarsit…

Mi-a venit!Nu ciclu’, ca n-are cum..Avizu’ de primirea masinii de la editura Reader’s Digest.Cu livrare rapida, nu orisicum.Plus un castig posibil de 70000 eur.Si asta nu e tot.Inca 400g de aur bonus, dac’ dau prompt raspunsu’.Trebuie doar sa lipesc o eticheta de pe fata flyer-ului si sa comand cartea cu retete culinare( ex:piept de pui la gratar cu salsa de pepene si clatite cu pui si alune caju) pentru scaderea tensiunii cu 10%.Si-mi prelungesc viata cu cel putin 5 (cinci) ani..Chiar ca se poate,abia astept.In tot cazu’, daca vedeti prin Banie un Nissan Qashqai cu numaru’ B-1-ERD ,io-s ala.Asta ,pana-mi pun cu numar de DJ.D-asta spun io la toti cunoscutii:cititi,cititi,cititi,ca numa asa propasiti…Mi-am lipit eticheta cu numarul de inmatriculare pe usa frigiderului , s-o vad zilnic.

Totusi, o mica neclaritate..De unde iau caju?

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

