Un cuplu exotic

La nunta
*******
Mare,mare paranghelie la Snagov.Felicitarile,masa si dansu’ in casa mirelui.Si-a aranjat tinuta de pinguin si s-a epilat in zona rusinoasa .Se aud oracaituri de broaste si acorduri suave de muzica clasica .Zeci de artificii brazdeaza cerul Snagovului iar nuntasii se randuiesc la platourile cu rulouri a la grec si vizioneaza testu barza .Alba ca Zapada e inconjurata de un singur pitic.Totul e feeric,ca de restu se ocupa Iri.Irinele,mi-e mila.Te asteapta o mare confruntare,incercarea vietii tale.Vei trece pragu’ cu mireasa in brate.Iar muntele Gaina e mare si abia asteapta o translatare in casa mult visata…Nu-i nimic,trece si asta..Fii deconectat si gandeste laborios.

Prenatal-un posibil dialog
*********
-Vai pisoiasul meu,cum o fi dat pe sticla surpriza noastra cu testul barza?
-Cum sa dea craiasa mea,bine,cum am dat si io ,nu ti-e clar?
-Ti-am spus eu Iri,cand dansa era fierbinte,ca trebuie sa m-astept la ceva!Cand am vazut turnesolu’ colorat, mi-a venit asa,m-a luat cu furnicaturi pana-n crestet! Virilul meu drag!
-Lasa-i sa moara de ciuda,unu e Irinel in tara asta,sa se termine o data cu speculatiile ca nu as mai fi in putere,ca e mare diferenta intre noi si ca ti-as putea fi tata!
-Barfe pisoias,da stai olecuta,ca de-acum sunt doamna Columbeanu,o sa mi se deschida usile de la distanta,o sa vada dansii!
-Usile de la casele de bani?Pai acolo numai eu am cheile si combinatiile!
-Of,pinguin rautacios,usile de la televiziuni!Doar ti-am mai spus ca vreau sa ma fac diva!
-Lasa Mony,c-o sa-mi fac eu televiziune si-o sa fim filmati 24 din 24 ore!
-Si la toaleta?
-Nu ,atunci bagam publicitate!

Postnatal
********
Irinel e un adevarat barbat de casa.Se ingrijeste de toate.De la cazarea printesei in salon de lux si pana la focalizarea cu orice pret a nasterii.Dupa atata tam-tam mediatic,este normal ca si Monica sa pofteasca ante-travaliu.Intre doua contractii, rontaie cu sarg un set de aripioare crocante de pui,aduse cu grija paterna de viitorul tatic. Iri ,surescitat de emotia evenimentului, isi imbraca degraba halatul alb si taie buricu’ cu custura.Dar nu oricum,ci razant cu traiectoria,sa nu fie proeminent(buricul)Ca da rau in cariera de modeling.De fapt,dorinta arzatoare a lui Irinel,inainte de statutul de tatic,este „sa semene cu Monica in lungime”.

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Un cuplu exotic

  1. e de-adevarat?
    un cuplu cu miros de bani ….huh

Lasă un răspuns

