La cazan

-Ia sa-mi spui,da’ fii cinstit
Ai baut,ai preacurvit,
In sistem ticalosit?
Da’, inca o data-ti zic,
Nu vreau nici un siretlic…
Sa nu-ncerci sa m-aburesti,
Ca te simt si o patesti
Si spre Iad te pravalesti!
-Cand am fost la Golden Blitz,
De-am baut cu Gigi-un sprit!
Mai mult apa, decat vin
Pot sa spun, c-a fost un chin…
N-am facut deloc agape,
V-au mintit,ca sa ma sape..
Iar cand mi se pune-o pata,
Ma calmez cu-o apa plata..
Doamne,nu ma fa sa sufar,
Sunt curat ca si un nufar…

La capitolul iubit,
Chiar ma simt neprihanit!
Iar cu Udrea ,Doamne Sfinte
Cum puteam ,ca presedinte…!
Totu-a fost un simplu joc,
N-am pus mana la mingioc

-Ia vezi Petre-n protocol,
Ca mi-e lene sa ma scol…
-Doamne,e plin de pacate,
Aici,in Rai, nu se poate..
Ia,sa vorbesc la vecini,
Le dau bip, ca-s baieti fini…
-Da ,Petre,te-aud beton,
Scaraoschi-n telefon…!
Zici d-un loc cu rezervare?
Va ajut, ca-s de onoare…
Mda,il stiu, mi-aduc aminte,
A fost in RO presedinte….
Chiar acu’ ,trimit semnale,
Sa dea la cazane foale…

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la La cazan

  1. Sictireli zice:

    Ca de obicei excelent.
    Cum le zici, matale, bicicule, mai rar cineva 🙂 🙂

  2. Marcus zice:

    @Salve Virusache 🙂
    Langa Ceasca l-om baga
    In cazan la cazna grea
    Lui Nicu sa-i dea raportu’
    Cum a lasat fara nave portu’
    Si romanii-a fraierit
    De-au votat asa bandit.
    sa fii iubit
    marcus

  3. ügyvéd zice:

    Buna de tot!

  4. @Marcus-Asta are E-uri multe,
    Fac pariu, ca nu se-mpute!
    L-om baga in sarcofag,
    Dar intai ,ii dam ciomag..
    D-ala gros,cu maciulie
    Sanatos,crescut pe glie :))
    @Ugy-Ce-am avut si ce-am pierdut,
    Caprele ,tot sapte sunt… :))

  5. Pingback: Ce face Satana acum? « Rimele tinereţii mele – şi nu numai

  6. Pingback: Ce face Satana acum? | ropot de secunde...

  7. Pingback: În loc de rămas bun… | verojurnal

Lasă un răspuns

