Mi-e dor de-o du(s)ca

De voi fi la ananghie
C-asa-mi bate ochiu’ mie,
Voi pleca un an pe mare,
De chiaun,in departare…

Sa simt valuri cum se sparg,
Pescarusi pe-al meu catarg..

N-oi mai fi lovit de criza,
Doar de whiski si de briza…

Sa privesc ploaia de stele
Si sa-ngan glumele mele..
Timp de rime ,berechet,
Elena,muza-mi din chept…

De n-oi mai avea ce bea,
S-o termena-n plm-ea,
Trec sorbu’ pa alalalta,
Pa cocartz si pa mahaha .. pufoaica..

……………………..
Io,cu numele de Boc
Am alt plan si nu ma joc…
Voi pleca,de-acum,acasa
Si-oi taia fanu’ la coasa…
Sa beu apa de cismea,
La putza de la valcea…

Loial si obedient,
C-asa fost-am,consecvent…

La fel, ca mentoru’ meu,
Vreau sa uit de ce-a fost greu…
Sa ascult cu a mea ceata,
Pusca si cureaua lata…

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mi-e dor de-o du(s)ca

Lasă un răspuns

