Ralucile

Daca faci abstractie ca e joc interactiv, chiar daca nu esti un obsedat sexual, junele de la Prima Tv sau Antena 1 iti cresc garantat libidoul, indiferent daca esti in plina virilitate sau la andropauza.Chiar daca gaselnitza tv e o masina de tocat bani si iluzii (sunati la .. sau transmiteti SMS la…), nu poti sa nu te declari multumit ca tu, cel din fata ecranului, esti cel ales si tie ti se adreseaza o asemenea mandreata de fata.Pai cum sa nu tresalti si sa nu intri-n joc cand,intre doua spoturi publicitare, o voce languroasa dar si imperativa te imbie:”Este ultima sansa pe care o aveti!Este chiar ultima sansa!Am spus ca numarul pe care-l caut este un numar mic si scurt!Haide, sa-ncercam!Inca o data, e o rugaminte!D-voastra trebuie sa mi-l dati!Am facut o promisiune si trebuie sa ma tin de cuvant!Nici nu stiu cum sa spun!Deci, va intreb inca o data,9 sau 69?” In final,cu banii dati,dar cu mintea intr-un zbucium virtual de imaginatie,te intrebi cum ar fi fost daca ai fi ales chiar numarul 69!
Mai sunt Raluci pe posturi? Parca nu le-am mai vazut…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ralucile

  1. Pingback: La ce ne aşteptăm « Popateapa's Blog

  2. basescul zice:

    Şi nu-i singura pupăză

  3. Uau,cand vazui basescul,crezui ca -mi facu vizita cotroceanu…Dupe aia ma dumirii..Bine ai venit! :)) Avem marfa…

  4. Alexis zice:

    Chiar ieri mă uitam la canalele tv din listă şi trecând prin ele am constatat că germanii sunt campioni la genul acesta de spectacole de tot râsul. Asta îmi confirmă cât de anost e poporul acela. Iar Raluci vor fi mereu, atât timp cât televiziunile nu vor avea ca ţel educarea ci oferirea de căcat pe post de divertisment.

Lasă un răspuns

