Ma hotarai…

Cu intretinerea si impozitele sunt la zi,calorimetrele duduie,agheasma luai alaltaieri, toate-s in grafic! Ce-mi mai ramane de facut,decat sa dau o raita in Hawaii,sa zic aloha
(prin Maui sau Oahu,mi-ar placea)..Auzii io, ca acolo e soare si briza oceanului te ia din talpi pana-n crestet.Ce piftii,sarmale si caltabosi..De data asta, vreau cokteil la pahar cu pai si umbreluta, servit sub palmier si cu ghirlanda de gat,exclus aventurierele!Da’ parc-as lua si niste zaibar! D-ala de-ti pateaza camesa inflorata si-l scoti numa cu zeama de foarfeca…Problema e , ca nu ma lasa cu el in avion! O s-o scot io la liman,cumva…Plec cu Jet-ul personal,numai ca mi-ar mai trebui o bucsa d-aia de frana,ca n-are cum…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ma hotarai…

  1. 🙂 ma iubesteeee femeileeeeee, si e moarteeee dupaaaa mineeee :):)
    hai la o plimbare !!

    http://windwhisperer.wordpress.com/2010/09/13/in-paradis/
    zi buna viruse !!!

  2. Vin acu’…!Sa-mi fac plinu’ cu kerosen… :))

  3. :)…scheletu’ e statuie ridicata pescarilor 🙂
    stii bancul * pe cand am fost eu marinar * ?? 😉

  4. ok :
    El si Ea proaspeti casatoriti . El tot se oprea la crasma din colt . Atunci Ea se gandeste cum sa-si recupereze noul sot ce era pe calea *pierzaniei* si amenajeaza o camera pe post de bar , cu tot ce-i trebuia , bauturi de tot felul , lumina chioara , lumanari pe masa…etc…. iar ea imbracata sumar doar cu’n sortulet tras peste cirapii negrii, il asteapta sa-l serveasca cu de toate . El , mirat peste poate accepta ideea ,…. si la un punct ea i se aseaza in brate , la care El , dupa mai multe shot uri , incepe sa zica :
    El: eiiii ,pe cand am fost eu marinar am…
    Ea : dragule , dragule , tu n-ai fost niciodata marinar….
    El : vezi , de asta ma opresc eu la crasma din colt ! 🙂

  5. Aspida zice:

    😆 windy… da’ tu ai avut treabă cu marinarii de știi bancul ăsta? 😆
    sau doar cu micinoșii? 😈

Lasă un răspuns

