Meteo

De multe ori, privind un buletin prezentat neprofesionist,din bou ajungi si mai bou.Mi s-a intamplat de cateva ori sa glisez in aceasta postura neonoranta din cauza …pupezelor .Sa lasam prognozele pe trei zile, nu-i totul batut in cuie..Satelitii or fi de vina, cine stie.. Altu-i of-ul meu!Sunt unele prezentatoare (imi place sa le zic pupeze) care stau in timpul emisiei numai in dreptul orasului meu.Nu se misca si raman pironite (de parc-ar fi mancat sticle) exact unde ma intereseaza .Si , astfel, nu vad gradele celsius, asa cum mi-as fi dorit. Ce-or avea cu orasul meu ,nu stiu… Mai si zic cateodata-n gand:” Da-te, ma, fato un pas lateral , sa vad si io gradu’ ! ” Degeaba , nu sunt „auzit” :

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

