Tot acolo ajung…

Foaie verde de lalea,
Mi-a zis muica,cam asa:
Sa nu iau ,ce nu-i al meu,
Ca ma vede Dumnezeu…

Io-i dadui ei ascultare,
Ca sa nu-i fac suparare…
Ascultai,nu umflai geacu’
Da’,mai mult,ma vazu dracu…

Dracule,tu minte n-ai,
Te tinusi de mine scai…!
Auzi,Doamne,nu furai,
Ai la tine-un loc in Rai?

N-am crestine,ca aici
N-ajunge orice arici…
Nu ai vila,nici Mertan
Du-te dreacu,n-ai …bulan…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Tot acolo ajung…

  1. shogunu' zice:

    Nu-s oltean, da’ Tudor Gheorghe îmi place. Am şi cîteva viniluri cu el.
    Despre AC-DC ce să mai zic… Se ştie că-s rocker.
    Banzai!

  2. Oauu,ne nimeriram..Hai,sa-ti fac primirea cu un grup de suflet:

Lasă un răspuns

