M-am intrebat…

…de ce drac or sta vecinii de bloc sa vorbeasca in fata usii de la apartamente? Daca urci de patru, cinci ori scarile ca s-ajungi la destinatie, la ora de ” varf „, auzi cate si mai cate din noutatile la zi..De genul:” Auzi draga,mie mi-a cazut clota la tara,da’ n-au iesit decat zece pui din douazeci si cinci de oua!Clocitoarea electrica o fi buna?” Sau ” Da’ tie ti-a inflorit bonzaiu’, ca la mine s-a ofilit!” (de la floarea de ghiveci si pan’ la elaboratul bonzai , e cale lunga, zic io) Nu mai vorbesc de problemele administrative din bloc ” Fir-ar ei ai dracu!Eu am contor la calorifer si ei imi iau la pausal!Tara de hoti!”Normal ca dai buna ziua cand treci sfios pe langa coltari, da’ fereasca-te Dzeu sa ai si o plasa-n mana (Ce-o avea asta-n ele?) N-are a face !Te simti parjolit de priviri iscoditoare si-ti urmezi Golgota ta!Inca o data, chiar nu inteleg de ce nu-si invita parteneru’ de discutii in casa si lalaiesc pe covorasu’ de la intrare!Or astepata viitoare „victime”, mai stii?

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

