Caciula

De cand s-a pogorat geru’, am iesit si io,ca tot omu’, echipat cu caciula. De regula, n-o folosesc, merg cu capu’ descoperit(era sa zic gol) ,da’ acu’, am zis sa intru si io-n randu’ lumii. Dreacu m-a pus,cred c-am intaratat toti cainii comunitari din cartier…La inceput, am varientat aleile mele de suflet,apoi am luat-o pe zone mai circulate…Unu’ daca era,ala eram…Nu ma lasa-n pace, decat daca aruncam bulgari de zapada …Ce plm-ea or avea cu ea(cu mine),nu stiu ,ca nu e(caciula) nici din merinos ,nici din blana de urs…Si nu-s nici tigan(cu ei e jale mare,mai ales daca au sac in spate),nici gunoier si nici aurolac..Acas’ ,am studiat-o putin ,sa vad ce-i indarjeste asa…Mah, frate, nu seamana nici cu a lu’ Tudor Vladimirescu si nici cu a lu’ Mihai Viteazul(s-o iau cu cei zonali), ca ale lor erau mai tuguiate…Or gandi (ei,cainii) ca-s frun urs tomberonar ratacit prin cartier…O mai iau o data si,daca mai sunt latrat,imi bag p..a-n ea de caciula…
ps/Cam asa arata,da fara vulpe:

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Caciula

  1. sictireli zice:

    S-a speriaat vulpea si ti s-a urcat in cap?

  2. Sicti, e vulpoi,o vrea si el ceva,ca-i calda ceafa… :))

  3. sictireli zice:

    Daca e vulpoi oltenesc, mare atentie! Cainii care te-au stresat sunt maidanezi cu diploma de cotarle de vanatoare regala.

Lasă un răspuns

