La ceas aniversar(2)

Traienele,zau ca-mi vine
Sa-mi pun blanita pe tine…
Dragu’ miauuuu, ceacar cotoi,
Cu outele ..de soi….

Cand tu ma privesti sasiu ,
Ca un motanel zbanghiu ,
Simt freamat la blana creata ,
Ca-s pisica iubareata….

Ravasita-s de-al tau dor ,
Chiar cand dorm si trag un…sforrrrr…..
De pui labuta pe mine,
Imi trece-un fior prin vine…

Iar al tau..miorlauuu… divin,
M-ameteste ca un vin…
Stii tu, dragu’ meu Don Juan
Vinu’ de-l bei pe ..maidan

ps/Si mi-auuuu doresc sa nu se culce,
Te pupica, Leny…dulce….

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La ceas aniversar(2)

  1. Julia zice:

    Sarbatori fericite, nene virus si An Nou cu bine si multa sanatate!
    PS multumesc pt colindul pe limba pisiceasca…….sweet! 🙂

  2. La Multi Ani,Julia si sa ai numai impliniri pe 2011!
    Miauuuuu! :))

Lasă un răspuns

