Padure,padure

Acum, cu criza asta, stiti cum e…Auzii la Realitatea Tv , ca e de mare interes national problema cu ecologia, poluarea si reciclarea.Respect pentru natura , cod verde.Daca stau si ma gandesc , au perfecta dreptate, e prea mare consumul.O tona de hartie reciclata salveaza 24 copaci .Eu am acasa vreo 10 kg de hartie de ziar, ce poate fi reciclata. Bagai in regula de trei simpla : daca la 1000 kg se consuma 24 copaci, la 10 kg , cati copaci? Imi iesi la raspuns, ca fac 0,24 copaci…Deci, salvez aprox. o jumate de copac: brad, stejar, ulm, pin.Bunaoara, cele 10Kg de ziar o sa le folosesc in loc de hartie higienica… Nu-mi ia frecatu’ pentru inmuierea ziarului mai mult de 5 min, cu taiatul in bucatele , cu tot…Plus ca fac exercitii pentru metacarpiene si falange..Avantaj eu…Si-am auzit ca putin plumb, n-ar fi asa de nociv pentru organism, precum scriu altii…Totodata, se mai reduce si inflatia-n tara , inspre propasirea neamului…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

