Mony

Jeo mapel Columbeanu,
Stiti voi, un grand bastanu!
Jeo ariv sa-mi sustin bacu,
Vreau hartie ,dati-o dreaque!

Ca sa scriu si io ceva,
Jeo sui diva-n Moldova!
Jeo vian avec Rolls la voi,
Blindata cu euroi!

Aveti grija, jeo am trac,
Subiectul il vreau pe plac!
Daca iese cumva rau,
Iri apel pe Hardau!

Vu zet tre nepregatiti,
De mi-e fam,ce imi serviti?
Jeo nu pot sa meditez
Cand n-am bufet suedez!

Sufi,ale, timpul trece,
Bagati acolo un zece!
Agenda mi-e incarcata,
Jeo sui la Prima filmata!

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

