Luai ciuperci…

De la…6,99 , pan’ la 7,00 , cat face? Mai punem un pic…Ia , sa bag abacu’…Bai , n-are asta bilele bune…S-adun cu Casio…6,99 + 0.01= 7 . Nu-i mare diferenta, merge…Unde vreau io s-ajung , pan’ la urma? La piata noastra , cea de toate zilele…Fusei sa cumpar neste ciuperci , sa fac o ciulama , ca-mi veni de ea…Ma uitai io la tarabe si vazui o tanti cu ruj pe buze..Hai , s-o contactez, ca-i fata dichisita si e si chilipir…
-Dati-mi si mie un kil !
Cantari rujata ciupercile , le puse-n punga si mi le dete. Ii dadui 6 lei..
-Domnu’, sunt 7 lei..!
-Pai io vad ca scrie 6 lei..!-zic
-Nu vedeti bine !-imi zice rujata
Cand ma uit, asa era , da nu prea…Costau 6,99 lei…Da’ aia 99 erau scrisi ca la remiza:0-0..
-Mai, fata mea, pupa-ti-as ruju ‘ tau, de ce nu scrii 7 , sa stie omu’ cat costa..?
-Pai asa fac toti in piata , io-s mai proasta?
-Hai, da-le , ca-mi place punga ta..!
Dadui banii ,luai ciupercile.. Pa la voi tat asa?

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

