Eheheee…

Unde sunt zilele cand stateam cu ochii pironitzi la stele, in caru’ meu si ascultam valurile, ce se spargeau de prora vasului? Ce Golden Blitz? Nu uit sticla mea de rom Jamaica din cabina, ce-o sorbeam linistit dupa controlul carturilor! Ce Udrea? Si-acu’ simt pielea bronzata si catifelata a fetelor din porturi, ce ma alintau si-mi mangaiau parul neastamparat de sub sapca… Si partidele de pocher ce le-ncingeam la lumina felinarelor, cand faceam economie de curent pe vas! Cand imi intrau fulurile, cum intra acu’ biletzelele, unu’ dupa altu’… Of, cand ma gandesc la secunzii mei ce sareau ca dopula sticla cand ii chemam la ordin! Ca Boc, ca Stolojan! Cum sar acu dopurile la sampanii cand sfiintesc un vas! Eheee, ce vremuri domne!
Acu’s-a schimbat linia orizontului. Am terminat-o cu baile de soare, am trecut la bai de multime.Am pus busola-n cui si tinuta lui Nelson. Da’ tot mai imi vine cateodata sa arunc raglanu’ la popor, ca ei m-au ales si m-au mandatat.Uite, iar m-apuca amocu’! Cel mai mult imi placea,cand luam cap-compas cu nava, dupa o gura (numa’ una)de Jamaica si nu ma verifica nimeni. Si-acu’ la fel, numa’ ca-si baga gaozarii astia de ziaristi nasu’ in intimitatea mea cand sunt la volan, d-aia ma enervez io si ma calmeaza SPP-istii.Ma mai linistesc cu Gigi la o cupa de apa minerala, cand imi pun baietii imnul Stelei (of,iar mi-aduc aminte de Caru’ Mare). Si ma mai linistesc, cand pun cate-o rezolutie pe fro cerere, da’ numai asa sa-i ametesc p-astia ai lu’ Ponta si Crin! Ca d-aia zic io: bai, ce-mi plac glumele mele!

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Eheheee…

  1. the judge zice:

    bafta virus! hai, ca se poate si mai bine! 😉

Lasă un răspuns

