Durapropu’…

Pai e o adevarata epopee pana vine meseriasu’ la batatura…La inceput ,dialogul il infiripi cu oarecare sfiala(ai mai avut experiente asemanatoare), data de faptul ca poa’ suna telefonu’ ocupat…Buuun,suna,in sfarsit!-Sarut mana,service-ul x?Mi s-a defectat masina de spalat, numai e in garantie si cand centrifugheaza , parca se darama blocu’!Aveti vreun depanator disponibil?-Avem,da’ e plecat(nu stiu,parca presimteam asta)sa-si rezolve o problema personala!Dati-mi numaru’ de mobil si, cand se-ntoarce-n service,va suna el si stabiliti detaliileFiind trecut prin mai multe dusuri reci de genu’ asta, o rog, daca se poate ,sa-mi dea numarul dansului de mobil,ca-l sun io….-Nu se poate(banuiam), e numar privat..!-Bun,va multumesc!Si cum timpul nu asteapta si nici nu sta pe loc,se facu seara si mobilu’ …pauza…A doua zi ,pa la 10.00,tzarrrrrr!-Buna dimineatza,sunt de la firma x,in legatura cu solicitarea ,ce are masina?Pai e modelu y(intre timp imi notasem modelu’ sa stie omu’ ce scule si piese aduce) si duduie de-o gasesc dracii!-Aha,am inteles,va dau eu un telefon(asta e obsesia mea,cu datu’) ,inainte de-a veni s-o vad(pe masina,adica)!-Daca se poate imi puteti da o ora aproximativa cand sunatzi?-DUPA 12….!N-am mai intrebat cand dupa 12,ca sa nu-l irit…Cine stie, o avea agenda de lucru ..prea incarcata, mai stii?Ca poa sa fie12.10,13.00,17.00 numa dracu’ poate sa stie, ca el le-ncurca pa toate..ps/Dupa 12.00 etc va suna, cumva, cunoscut?

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Durapropu’…

  1. Masaj erotic zice:

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Lasă un răspuns

