Dragoste… la cheie

Acu’ ceva timp am luat taxiul(boier, ce mai). Ca o paranteza, nu imi plac taximetristii, mai ales ca-s tupeisti in trafic si vor sa aiba ei tot timpul dreptate. In sfarsit,nu asta e important. In Tico(asta era masina) caldura mare, de puteai sa-ti clocesti ouale. Spun destinatia si astept cuminte sa demareze. Rabatez geamu’ de la portiera si cu gandurile aiurea, deschid borseta sa verific daca n-am uitat ceva acasa.
-Sunteti localnic?-ma sondeaza taximetristul.
-Da!-zic io,incercand sa prind rostul intrebarii.
-V-as face o propunere!
-Ziceti!
-V-ar interesa o aventura de o juma’de ora? Ceva femei!
Hopa,zic io in gand,am dat de dreacu’!Asta imi baga precis o oferta la”scurt”.
-Dezvolta subiectul-intru eu in joc, renuntand la apelativul dumneavoastra.
-Pai pentru 20 Roni, plus cursa, in cateva minute va fac rost de o prospatuara! Da’ stiti, discutia ramane intre noi, nu mai stie altcineva!
-Sa zicem ca as fi de acord, da care e locatia? continui eu, facandu-ma brusc interesat.
-In Tico(!?!), eu va duc intr-un loc neaglomerat, va las cu fata si dupa aia achitati banii!
-Pai tu nu te uiti ca am 1,93? Cum facem treaba, ca nu e spatiu?
-Asta se rezolva, rabatez io scaunele! Am si prezervativ, daca va intereseaza!
Deja ma umfla rasul, da’ incercam sa ma abtin. In final, ii zic ca nu pot, ca trebuie sa rezolv o urgenta si n-am timp. Aparent dezamagit, taximetristul isi da seama ca afacerea esuase, imi ia banii de cursa si in final imi spune sa uit numarul de la masina. Orasul nu vi-l spun, din patriotism local.

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Dragoste… la cheie

  1. Masaj erotic zice:

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Lasă un răspuns

