Daruri

Pusca si cureaua lata,
Astept Mosu’ inc-o data,
Ma gandesc,nu pot dormi,
La ce scule voi primi…

O unditza de ca.ras,
Doar atat i-a mai ramas…
De-ar mai avea prin al sac,
Un fir,pluta si un ac…

Io sa-l pup pe barba creatza,
Cand pe horn o vrea sa iasa
Si s-o „tai”,apoi,alene,
La pescuit de sirene…

Ca vazui io o sirena,
Cu coltzi mari,ca de morena,
Mi-e teama ,la mal s-o t.ra.g,
N-am juvelnic sa o b.a.g…

Ma descurc io cum ,necum,
Si-mi fac unu’ de alun,
Ca am nuieluse multe,
Nu fusei pescar cuminte…
PS/Incercai si pe melodie si merge…

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Daruri

  1. Masaj erotic zice:

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Lasă un răspuns

