Cardasie pe balta…

Sa nu crezi pescarule, ca nu esti privit si ascultat pe balta. Ochi iscoditori, precum periscoapele, iti urmaresc cu sarg fiecare miscare(ce-o pune asta-n carlig…) iar daca ai prins unu mai mare(da Doamne, sa-l scape…) si-l mai si plimbi (asta face dinadins…), fii sigur ca s-ar dori sa te-mpotmolesti la ragalie(o agata, fraieru…)

Nici in apa, situatia nu-i roza…Aici, pestii stau la sfat si te “lucreaza”, cum stiu ei mai bine, in bancuri…Am tras io cu urechea si-am auzit o sueta de-a lor:

-Bey soro,ce cauta asta aici, nu vezi ca nu stie ce momeala ne place?Imi vine sa-mi pun solzu-n gat de ciuda. Noi vrem mamaliga si el ne da rama…Sugea-mi-ar basica si muri-i-ar rama!

-Pai uite io,crapoaica de crapoaica, de azi dimineata ii mozolesc rama si el nu simte nimic… Asta precis e gay, o sa –l trimit pe varu-miu, asa o fi mai receptiv…S-a-ntors lumea cu fundu-n sus, asta e…

-Lasati-ma fetelor pe mine, ca-s oglinda, poate ma vrea ca n-am solzi, i s-o-ntari si lui firu de la instalatie, macar o data…Impotentu’ dreac… Asta e ce-am auzit in sectorul “fetelor”, ca la “baieti” e alta mancare de caras…Aici se unelteste cu iz de peste, unii fiind incepatori, iar altii experimentati:

-Ma carasule, io am dat tururi alternative si nimic…Asta e prost rau. Si rama mea-i mai desteapta… De-ar trece la viermusi, ca mi-a scazut energia. Ma duc sa… trag un pui de somn…

-Auzi somnule, io as vrea ca-s cam statut, sa mai schimb ast asternut, stii cum e, te plictisesti, cand doar rama ciugulesti…Da’ acu-ncepe calvaru’, i-o merge prostului caru?

Acuma, fara de gluma, imi vine sa tip la struna… Zau, m-apuca cateodata sa ma frig in ea de balta… si soarta

P.S. Auzi tu la ei, cardasie, nu alta…

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

